Fitness Seller

Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic

Peiling Peiling Heb je ooit via de nieuwsgroepen gedownload?

• Nee nog nooit

Stemmen: 81 31,9%
  • Nee, maar wel ooit iets over gelezen

Stemmen: 63 24,8%
  • Ja, maar vind andere sources fijner

Stemmen: 29 11,4%
  • Ja, ik download iedere dag wel iets

Stemmen: 81 31,9%

• Totaal stemmers
    254
Het instellen van de configuraties van NZB leecher lukt niet :scratch:

Ik heb de tweede gedownload van deze link
Projects - Download

moet ik soms nog iets extra's downloaden?

en als ik search op freeware krijg ik allemaal kerkroosters ???
edit, ik kan bijv wel hitzone cd's zien.

hm ik vat er geen **** meer van :mad:

hm nu zie ik bijv een hele lijst maar ik snap niet hoe ik nu zo'n bestand kan gaan downloaden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ja dat is best shit om daar van te downloaden dat gebruik ik zelf nooit
ga meestal naar FileSharing Talk - BitTorrent, Usenet, NZB, Verified Hashes, ED2K, Kazaa Lite & Discussion en zoek daar een film op en download de nzb je moet wel eerst een account aanmaken en dan kan je daar films downloaden ga naar the latest nzb klik oip een film en bedank voor de film dan ga je naar "download nzb " staat meestal onder de film en sla de map op als je hem dan in een map heb staan en newsleecher is al opsestart dan dubb klik je nzb en dan gaat newzleecher hem van zelf loaden. easy duz it

hm zal es kijken

FireStarter bekijk je deze topic nog wel eens? Werp je licht nog eens over deze zaak. Is het nog de moeite waard om die shizzle te proberen?

Tuurlijk is het nog de moeite om het te proberen. Waarom zou er wat veranderd zijn dan?

ja dat is best shit om daar van te downloaden dat gebruik ik zelf nooit
ga meestal naar FileSharing Talk - BitTorrent, Usenet, NZB, Verified Hashes, ED2K, Kazaa Lite & Discussion en zoek daar een film op en download de nzb je moet wel eerst een account aanmaken en dan kan je daar films downloaden ga naar the latest nzb klik oip een film en bedank voor de film dan ga je naar "download nzb " staat meestal onder de film en sla de map op als je hem dan in een map heb staan en newsleecher is al opsestart dan dubb klik je nzb en dan gaat newzleecher hem van zelf loaden. easy duz it

Maar hoe weet je zeker dat de film waarvan je de NZB download ook in je nieuwsserver staat?

Iedere goede payserver levert gewoon dat soort nieuwsgroepen, ook de buitenlandse servers. Zelf maak ik gebruik van het Newshosting, zo'n € 11,50 per maand voor 8 connecties en ongelimiteerde downloads. Eweka en Tweaknews vind ik gewoon niet stabiel genoeg, dan betaal ik liever iets meer.

Als je nu lid wordt van Newzbin kan dat trouwens voor de halve prijs, Newzbin is de beste indexeersite voor Usenet. Die ene euro per maand extra kan er ook nog wel vanaf. Met Newzbin kan je ook redelijk snel de Nederlandse ondertitelde films vinden.

Server is toch vrij belangrijk. Compleetheid,stabiliteit en retentie gaan bij mij voor een lage prijs. Eweka en Tweaknews lijken leuke opties gelet op de prijs, maar superstabiel qua snelheid en uptime zijn ze niet altijd.

Heb zelf nu Newshosting met 8 threads. Compleetheid is prima, retentie is met een trucje boven de 70 dagen en snelheid is ook altijd goed.

lol wat maakt dat uit welke server het is, ff kijken naar ftd
Snelheid misschien? Ik heb een 20 mbit connectie, en heb geen zin om een film binnen te halen met 2kb/sec via de capped chello nieuwsserver.

@Eric, hoe snel download jij van newshosting?

Snelheid misschien? Ik heb een 20 mbit connectie, en heb geen zin om een film binnen te halen met 2kb/sec via de capped chello nieuwsserver.

@Eric, hoe snel download jij van newshosting?

Max snelheid van 12,5 Mbit/s, zit nog wel meer ruimte in dus.

Server is toch vrij belangrijk. Compleetheid,stabiliteit en retentie gaan bij mij voor een lage prijs. Eweka en Tweaknews lijken leuke opties gelet op de prijs, maar superstabiel qua snelheid en uptime zijn ze niet altijd.

Heb zelf nu Newshosting met 8 threads. Compleetheid is prima, retentie is met een trucje boven de 70 dagen en snelheid is ook altijd goed.

Eweka doet het meestal wel prima, maar de retentie is helaas maar iets van 24 dagen. En HDTV films is altijd parren geblazen. Ik zit er elke week wel een paar uur op, download hooguit 20/30 gig per week, dus wil er ook niet al teveel voor betalen

Ik heb een lijst gemaakt met de meest bekende payservers in NL:

Eweka.nl
7,50
20mbit
ongelimiteerd downloaden
40 dagen retentie
4 connecties

Newsxs.nl
9.95
10mbit
ongelimiteerd downloaden
10 dagen retentie (binnenkort 30 dagen)
4 connecties

Tweaknews.nl
7.95
10mbit
ongelimiteerd downloaden
50 dagen retentie
4 conecties

Usetracks.nl
9.99
10mbit
ongelimiteerd downloaden
30 dagen retentie
8 connecties

Van horen zeggen is eweka de beste in prijs/kwaliteit verhouding, de meeste leden downloaden met max. snelheid van hun servers af. 7,50 p/m voor een 20 mbit connectie vind ik wel netjes.

Ik heb gister toch maar een maand-abbo bij eweka afgesloten, wat trouwens binnen 30 minuten geactiveerd was! Wat mij ten eerste opvalt is de snelheid, downloaden gaat gemiddeld tussen de 1.8 en 2.4 megabyte per seconde en niet minder. Ten tweede is de compleetheid erg goed te noemen, m'n DVD collectie is de afgelopen 24 uur al met 18 titels uitgebreid :D

Terug
Naar boven