XXL Nutrition

Het grote GSM/PDA/PocketPC topic

• Topic Starter Topic Starter
Garmin Mobile XT 4.10.60 N82/N95

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Garmin Mobile XT is een automotive navigatiesysteem voor gebruik op uw mobiele telefoon met ingebouwde GPS ontvanger. Met Garmin Mobile XT voorziet u uw telefoon van navigatie met Garmin afslag-voor-afslag aanwijzingen in spraak en tekst. Mobile XT is compatibel met telefoons met de Symbian S60, Windows Mobile, UIQ en Palm platformen, waardoor dit product op een zeer groot scala aan telefoons toepasbaar is.

Deze versie heb ik zelf op mijn N82 op een 2GB micro SD card geïnstalleerd en werkt goed en snel.

Ik heb naast de installatiesoftware van Garmin Mobile XT ook de kaart van Europa toegevoegd. Deze kaart heeft geen unlockcode nodig en kan direct gebruikt worden. Lekker makkelijk dus!

De versie is met nederlandse taal en nederlands gesproken.

Bovendien heb ik een handleiding toegevoegd

RapidShare: 1-Click Webhosting

Iemand ervaring met de samsung e900? Ik wil deze namelijk maandag gaan halen.

Bedankt voor de link, heb er een paar van gelezen maar ben er te lui voor :p.

Digitale vaaratlas voor de Tomtom

Met de Digitale Vaaratlas kunt u met behulp van uw TomTom precies zien waar u vaart, wat de waterdieptes zijn, waar de boeien liggen, waar de herkenningspunten liggen, wat de hoogtes van de bruggen zijn, wat de openingstijden van de sluizen zijn, waar de aanlegplaatsen liggen, waar er obstakels onder water liggen, welke faciliteiten de jachthavens bieden en nog veel en veel meer?.

De Digitale Vaaratlas van Nederland bestaat uit een CD met een gebruikershandleiding.

Op de CD vind u een aantal bestanden die u zeer gemakkelijk op uw TomTom kunt plaatsen.

Al deze informatie is uiteraard ook te bekijken op uw computer en/of laptop.

De Digitale Vaaratlas bestrijkt het binnenwater van een groot deel van Nederland, inclusief de Friese meren, de Randmeren, de Zeeuwse eilanden, de Maas en de IJssel. IJsselmeer, Markermeer, Eems en de Zeeuwse wateren zijn niet opgenomen in de Digitale Vaaratlas.

* De reglementen en de gedetailleerde informatie over de bruggen, sluizen en jachthavens kunnen enkel bekeken worden op TomTom modellen die beschikken over een tekstviewer.

Thanks man, jij krijgt nog een paar keer karma van mij. Ben nu Garmin aan het downloaden, zit bij deel 8.

Ik gooi vanmiddag de nieuwe firmware update van de n95 erop, iemand die hem al heeft staan? Voordelen/nadelen gemerkt?

Ohja voor de mensen met een n95 www.n95forum.nl • Forumoverzicht kan best handig zijn :)

Heb nu die garmin geinstalleerd maar hij blijft maar zeggen dat ie die gps systeem niet kan vinden. Begrijp er niets van heb je handleiding gevolgt enzo.

Jij nog tips?

Heb nu die garmin geinstalleerd maar hij blijft maar zeggen dat ie die gps systeem niet kan vinden. Begrijp er niets van heb je handleiding gevolgt enzo.

Jij nog tips?

Ga eens buiten staan voor een paar minuten. Heb je het ook in de auto geprobeerd?...of alleen in huis?

Garmin Mobile XT is een automotive navigatiesysteem voor gebruik op uw mobiele telefoon met ingebouwde GPS ontvanger. Met Garmin Mobile XT voorziet u uw telefoon van navigatie met Garmin afslag-voor-afslag aanwijzingen in spraak en tekst. Mobile XT is compatibel met telefoons met de Symbian S60, Windows Mobile, UIQ en Palm platformen, waardoor dit product op een zeer groot scala aan telefoons toepasbaar is.

Deze versie heb ik zelf op mijn N82 op een 2GB micro SD card geïnstalleerd en werkt goed en snel.

Ik heb naast de installatiesoftware van Garmin Mobile XT ook de kaart van Europa toegevoegd. Deze kaart heeft geen unlockcode nodig en kan direct gebruikt worden. Lekker makkelijk dus!

De versie is met nederlandse taal en nederlands gesproken.

Bovendien heb ik een handleiding toegevoegd

Relaxed. Ik heb een N95 maar daar kan je dus idd geen TomTom op draaien met de interne GPS. Heb je toevallig ook Route66? Die lijkt mij wat fijner. In ieder geval karma!

Ik zit te twijfelen tussen een HTC Touch Cruise of een HTC Tytn 2, kan iemand mij overtuigen welke ik het beste kan nemen??

Heeft iemand misschien voor mij een link van de Garmin Mobile XT wat geen Rapidshare is, ik word helemaal gek van al die katjes waarvan je ooknog is niet kan zien welke letters je moet invoeren!

noeman.org/gsm

staat ALLES op... ook de Mobile XT van Garmin

Hey kan ik nog iemand blijmaken hier? Ik heb een tytn 2 gekregen maar ik heb al een htc diamond in pre order staan. Was een cadeautje van me werk.

Als iemand voor mij een directe link heeft, ben ik diegene zeer dankbaar.. ik snap echt gen reet van al die forums..

Iemand al WM 6.1? Vergelijk eens met 6.0 indien mogelijk:)

Terug
Naar boven