XXL Nutrition

Het grote GSM/PDA/PocketPC topic

Wat is die threaded SMS eigenlijk? Niet iedereen is daar positief over maar zal wennen zijn zeker? Verbeterede pie?:o

threadened sms is dat je het vorige bericht zeg maar ziet staan, smsen in msn style zeg maar.

verbeterde pocket internet explorer ;)

Okay, heb WM6.1 al staan op PC maar nu nog op m'n HTC krijgen:p Datakabel kwijt:(

welk toestel heb je?

heb zelf de qtek9100

Riggard: jij weet ook nogal veel van pda's, kan jij miij vertellen hoe ik zo'n tomtom kaart installeer..(crack)

Ik ga morgen de HTC Diamond bestellen...abbo is afgelopen dus komt precies goed uit. Alleen nu weet ik niet of ik de versie met of zonder Route66 moet halen. Wil sowieso navigatie erop, maar heb gehoord dat Route66 niet goed was en ik beter achteraf een andere kon installeren. Iemand die me advies kan geven?

154zzvo.jpg - 132894

ah ok, geen touchscreen :P is er een officiele update voor dit toestel eigenlijk?

Nope, nog niets officieels maar wel de 6.1 gevonden voor de S710 op het internet. Alleen nu nog installeren maar zoals ik reeds zei, ben m'n datakabel kwijt:p

Ik ga morgen de HTC Diamond bestellen...abbo is afgelopen dus komt precies goed uit. Alleen nu weet ik niet of ik de versie met of zonder Route66 moet halen. Wil sowieso navigatie erop, maar heb gehoord dat Route66 niet goed was en ik beter achteraf een andere kon installeren. Iemand die me advies kan geven?

154zzvo.jpg - 132898
zeker een leuk toestel! mijn tip: geen navigatie erbij kopen, dat kun je downloaden, is graties ;)

binnenkort ook maar eens kijken voor die software van de diamond voor op mijn telefoon, ziet er iig flashy uit ;)

*edit* voor de mensen die dus op zoek zijn naar de software van de diamond (is jouw toestel dus eigenlijk net een diamond, op de hardware specs na) hier:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=395400

HTC P4350 hier. Ik ga van de week eens kijken wat ik er allemaal mee kan. SNES-emulator in ieder geval, teringvet.

b141502.jpg - 132899

zeker een leuk toestel! mijn tip: geen navigatie erbij kopen, dat kun je downloaden, is graties ;)

binnenkort ook maar eens kijken voor die software van de diamond voor op mijn telefoon, ziet er iig flashy uit ;)

*edit* voor de mensen die dus op zoek zijn naar de software van de diamond (is jouw toestel dus eigenlijk net een diamond, op de hardware specs na) hier:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=395400

Weet je dit 100% zeker? Kan ik ook Tom Tom downloaden of gaat dat niet op dit toestel??? Liever niet Route66 omdat ik heb gehoord dat Tom Tom veel fijner/beter is.

jahor, tomtom kun je ook downloaden ;) heb het er zelf ook op en heb er geen cent voor betaald.

He mannen,

Ik heb zelf een tytn2 en ik wil die nieuwe wm 6.1 wel is erop zetten.
Ook zou ik graag tomtom erop zetten.
Waar kan ik ze downloaden?
Weet iemand nog andere mooie tools/apps voor de tytn2?

Karma voor de links/tips

jahor, tomtom kun je ook downloaden ;) heb het er zelf ook op en heb er geen cent voor betaald.

Waar kan ik TomTom downloaden die zeker voor de Diamond werkt? Heb de telefoon en ben er erg tevreden mee, maar wil dus ook TT erop hebben.

Heb je een linkje voor me, en evt uitleg hoe ik het erop kan zetten? Bedankt alvast ;)

Waar kan ik TomTom downloaden die zeker voor de Diamond werkt? Heb de telefoon en ben er erg tevreden mee, maar wil dus ook TT erop hebben.

Heb je een linkje voor me, en evt uitleg hoe ik het erop kan zetten? Bedankt alvast ;)
voeg me maar toe op msn

r liggend streepje, v liggend streepje, d liggend streepje, v apenstaartje hotmail punt com

M'n HTC S710 is sinds vorige week in reparatie (rechtstreeks via HTC gedaan). Scherm was compleet zwart.

Ben benieuwd:)

Wanneer ik hem terug heb, WM6.1 er eens op knallen...

Benelux 7.20 incl Meta file.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven