XXL Nutrition

Het grote "ik minder met alcohol" topic

Bezoekers in dit topic

Mijn voorlaatste keer dat ik had gedronken was het fataal afgelopen ..+ 20 biertjes
Vannacht ben ik weggeweest en heb ik het bij 10 kunne houden nu zal het weer enkele
weken duren voor ik iets drink :)

en toch zit je nog op DBB?
 
Hmm laatste keer fataal was met nieuwjaar... eerst pils, dan halve fles vodka... terug pils... met moeite 12 uur gehaald... een fles champagne.... vind ik daarna een fles porto, ook leeggeknald, nog pils en dan was het lichtje uit bij mij....

Wonderlijk genoeg thuisgeraakt... wel op een auto gereden met mijn fiets, 2 minuten op de auto blijven liggen, verdergefiets en in me bed geknald...
Ik kon niet meer gaan checken hoe dat die auto er moet uitgezien hebben want ik weet niet meer waar hij staat... :( Stomme drank...

Sindsdien niet meer gedronken...
 
Nog eentje waarbij het fataal is afgelopen maar die nog kan posten...
 
Ik proost op dit topic
 
shit, ik wou dit weekend minderen en zat te twijfelen. krat bier of liter red label.
ging uiteindelijk voor een sixpack en een klein flesje redlabel

Gaat de goede kant op!
 
Ik ben vrijdag ten prooi gevallen van 2 flesjes wijn ... ach ja, de eerste keer sinds nieuwjaar.
En jeezes, wat had ik me een kater. Nu dus terug vol goede moed : 'on the wagon'
 
Ik drink alleen af en toe nog wat met mate.
Ik kwam van minimaal 2 dagen in het weekend dronken zonder eten
erbij enzo.

Ik eb nu dus weekenden dat ik niets drink en weekenden waarbij ik maar
hooguit 3 halve liters bier drink maar meetal minder.

Dit is een verbetering van 80% of zelfs hoger qwa hoeveel heid alcohol

Met mijn verjaardag drink ik wodka met mate mixjes met sinaas en een pilje
 
Gisteren college-party gehad met een waanzinnige DJ. Geen druppel alcohol naar binnen gegoten ondanks diverse pogingen van mijn kameraden om toch maar een biertje te nemen. Ik hield het enkel bij Spa Rood en Cola Light.

En het mooiste was dat ik me nog vermaakt heb ook. Gedanst en relaxed waarvan ik niet eens wist dat ik het kon tijdens zo'n nuchtere avond. Ook geen gare geestelijke toestanden (ik gebruik medicijnen, en dat werkt absoluut niet met alcohol) in de ochtend.

Helemaal top dus. Zeker voor herhaling vatbaar! :)
 
Back
Naar boven