XXL Nutrition

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

lacoste-ampthill-mid-high-.jpg

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 18:05 ----------

haal me broeken bij de H&M en niks mee aan de hand. Vorige broeken die ik daar heb gehaald begonnen wel hier en daar een gaatje te krijgen maar dat mag ook wel na een jaar of 3 trouwe dienst.

Zit ook wat in ja... Die Denham broeken zijn soms echt belachelijk van prijs....

• Like
Waarderingen: Ebel
Trek je verder maar niks van mij aan hoor, ik geef op iedereen af die met zich met mode bezighoud.

Mode = aantrekken wat de fabrikant je doet geloven dat in is en dus aantrekken wat 90% van Nederland aandoet, regardless of het te porren is of niet.

Ik trek aan wat juist niet half Nederland aan doet in de hoop toch op te vallen want van fysiek moet ik het niet hebben. Social skills al helemaal niet (IRL nog erger dan hier) en illiegensie ook niet.

What the prostate milking did i just say............ ???

ik draag vaak broeken van Nudie jeans, ze hebben een aantal types van broeken die er wel uitzien als een jeansbroek, maar als je ze aanhebt lijken het wel joggingsbroeken :D lekker lucht en rekken goed mee ook. Nog nooit gescheurd bij mij! Al de rest scheurde wel al eens wat vaker, hoe duur of goedkoop ook

uhhhh nee ;)

Shirt:

product_2572_1.jpg

+ 2 x G-Star onderbroek en nog shirt maar kon ik zo snel niet vinden.

• Like
Waarderingen: Obee
Hebben jullie ook zo'n last dat die Chasin' jeans constant uitscheuren bij je bovenbenen? Onder je kruis zeg maar, langs de naad. Heb srs al 3 jeans in 3 maanden versleten zoo.. kan ze wel altijd terugbrengen maar is ook vet irritant. Laatste keer dat ik Chasin' jeans koop..

Heb ik ook altijd met broeken van chasin en g-star.
Tegenwoordig maar J.C. Rags, Diesel, en Levi's... Die houden het tenminste langer dan een jaartje uit.

de boots

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de broek:

en het rechtershirtje.

RE: gay-ass kleding thread, show je nieuwgekochte kleding

Weet je wel zeker dat je een vent bent?

wat een graf lelijke boots. ik snap echt niet dat mannen boots dragen. Alleen van die dingen die n*gers dragen zijn vet maar dat ziet er ook niet uit als Nederlander

Ieder zijn style

wat een graf lelijke boots. ik snap echt niet dat mannen boots dragen. Alleen van die dingen die n*gers dragen zijn vet maar dat ziet er ook niet uit als Nederlander

de pics geven een slechte indruk, en draag deze ook niet wanneer ik vb naar de supermarkt ga, enkel voor bepaalde feestjes. En chicks diggen het. Niet iedereen wil in nike air maxes rondlopen of van die bruine tweedewereldoorlogschoenen.
Die skinny jeans ziet er op de pic ook gay uit, maar met een iets grotere maat vullen ze je quads mooi op, icm met een riem kan je hem dan iets breder kopen.

de pics geven een slechte indruk, en draag deze ook niet wanneer ik vb naar de supermarkt ga, enkel voor bepaalde feestjes. En chicks diggen het. Niet iedereen wil in nike air maxes rondlopen of van die bruine tweedewereldoorlogschoenen.
Die skinny jeans ziet er op de pic ook gay uit, maar met een iets grotere maat vullen ze je quads mooi op, icm met een riem kan je hem dan iets breder kopen.

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]

Die laarzen zijn echt gayer dan Bryce met een buttplug in de reet. #justsaying

• Like
Waarderingen: mat
lol, moest je irl naast Silentio staan zou je wel anders piepen. kan me best voorstellen dat hij ermee staat.

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven