MuscleMeat

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

H&M
Wehkamp
Freshcotton
dress-for-less
score
wehkamp
jeansonline
label54
menatwork
go-britain

zijn de betere webshops

Ook nog opzoek naar vette zwembroek voor de zomer.
Niet te lang, misschien fel kleurtje.
Zag laatst een roze lacoste, vond hem zelf wel vet maar was er niet in m'n maat.

jack&jones site, veel grotere collectie dan in de winkels en je kan er gewoon met Ideal betalen.

tommy.com & bijenkorft zijn iets duurder, maar wel flink aanbod

Vind J&J, en Chasin al helemaal, niks.
Beide merken loopt iedereen mee, en op een stapavond zie je standaard 3 a 4 x zelfde shirt.

Tommy.com en bijenkorf zal ik eens online kijken, thanks ;)

Vind J&J, en Chasin al helemaal, niks.
Beide merken loopt iedereen mee, en op een stapavond zie je standaard 3 a 4 x zelfde shirt.

Tommy.com en bijenkorf zal ik eens online kijken, thanks ;)

klopt inderdaad wel ja. veel gasten lopen met die kleren rond. als je je kleren uit engeland haalt ben je iig een stuk exclusiever.

image.jpg

:trollface: :trollface: festival zonnebrilleke

Betalen voor een (waarschijnlijk duur) merk terwijl ze zo uitscheuren......

Ik heb serieus spijkerbroeken van C&A en van een jeans outlet store. Goedkoopste broek was 18 euro en heb ik al een paar jaar. gstar broeken van 150 euro was ik na een half jaar al uitgescheurd..

whahahahaha ik ga kapot van't lache met wat mensen kope, zeker die boots me pinne, whahahaha die michael jordan avatar is de perfecte reactie daarop!

roze zonnebril voor festivals is nog wel acceptabel :p

hoe kunnen ze dat maken voor zo weinig geld he, en dan zit er ook nog tussenhandel en shipping ed. in... Wel irritant dat het montuur van die fakers redelijk groot is, staat me niet echt

Terug
Naar boven