Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Blij met me nieuwe schoenen![]()
Nice!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fuark, weet iemand nog webshops waar je Judas Sinned kan kopen?
Heb er al een hoop gehad.. maar shirt is overal uitverkocht.
Iemand een suggestie voor schoenen (liefst zwarte) tot 60/70euro? Heb nieuwe schoenen nodig die ik voornamelijk op me werk zal dragen...
Als ze er beetje leuk uitzien ist top haha
swag swag swag swagdaddy wordt jou bijnaam g of misschien Swaggy S-ovichIemand een suggestie voor schoenen (liefst zwarte) tot 60/70euro? Heb nieuwe schoenen nodig die ik voornamelijk op me werk zal dragen...
Reemclothing al geprobeerd? Daar zijn ook echt vette shirts verkrijgbaar..

Die heb ik eens gehaald in de USA maar zijn nu ook in Nederland dus?

Iemand een suggestie voor schoenen (liefst zwarte) tot 60/70euro? Heb nieuwe schoenen nodig die ik voornamelijk op me werk zal dragen...

Zag ze staan ja! Je kan ze beter vanuit USA hierheen halen, scheelt je paar tientjes per paar
Mocht je interesse hebben PM me maar dan kunnen we de verzendkosten delen.
Andere mogen ook PM sturen trouwens haha.Heb je ook rekening gehouden met de mogelijkheid dat je nog inklaringskosten, btw en invoerrechten moet betalen? Het kan alsnog een duur grapje worden.Net nog gechecked scheelt echt 20/30,- per paarAndere mogen ook PM sturen trouwens haha.
Zijn wel verse schoentjes indd!
Heb je ook rekening gehouden met de mogelijkheid dat je nog inklaringskosten, btw en invoerrechten moet betalen? Het kan alsnog een duur grapje worden.

swag swag swag swagdaddy wordt jou bijnaam g of misschien Swaggy S-ovich
![]()