XXL Nutrition

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Vinden jullie dat echt duur? Kom ik aan met mn shirts van 2 300 euro :roflol:

ja maar em wij zitten niet in de zwarte handel. Voor de rest kan je zelf wel bedenken dat je met 2-300 per shirt bij de top 2% zit die dat aan een shirt uitgeeft. Denk dat je besef van geld een beetje vervaagd is.

Vinden jullie dat echt duur? Kom ik aan met mn shirts van 2 300 euro :roflol:

Zal maar niet vragen hoe jij aan je geld komt dan?

Voor 300 euro, heb je een TV, kan vlieg tickets kopen, een week in een vakantie bungelow zitten.

Ook zal zou ik 10k per maand verdienen, dan ga ik nog geen 300 euro besteden aan een tshirt

Zoveel geld voor tschirts? Mkay..
Mensen zeggen wel dat aan wat anderen hun geld uitgeven hun zaak is, maar dit is gwn sick..
Net of tschirts die >50euro geen **** waard zijn.

Zal maar niet vragen hoe jij aan je geld komt dan?

Voor 300 euro, heb je een TV, kan vlieg tickets kopen, een week in een vakantie bungelow zitten.

Ook zal zou ik 10k per maand verdienen, dan ga ik nog geen 300 euro besteden aan een tshirt

Ik ben erg materialistisch ingesteld, krijg geen voldoening van TV oid.
En ik koop niet elke dag een shirt van 300 euro hoor... als ik iets koop dan is het vaak wel iets duurs

shirt van 300 euro :roflol:

Je lijkt wel vrienden van me, lopen in shirts van 300 en jassen van 1000 euro, maar wonen in een huurhuis en rijden een skere waggie

niet iedereen is true naturel aasdealer

was ik maar aas dealer, had ik meer inkomen :roflol:

Als ik t-shirt van 300 koop.....dan ga ik het in de kast laten hangen en alleen er naar kijken :P
Ff serieus! Een wat duurdere jas of schoenen kopen omdat ze dan langer meegaan, dat snap ik. Maar t-shirt is t-shirt! En er is toch bijna niemand die het ziet omdat jij een trui of jas eroverheen draagt.
En zelfs als ze het zien, dan gaan ze echt niet herkennen dat het een 300eu t-shirt is. Behalve als jij prijskaartje erop liet hangen en ermee rondloopt :p

@em87
Post eens pic van z'n duur shirt? Wil wel eens zien wat ik me er kan bij voorstellen.

Als ik t-shirt van 300 koop.....dan ga ik het in de kast laten hangen en alleen er naar kijken :P
Ff serieus! Een wat duurdere jas of schoenen kopen omdat ze dan langer meegaan, dat snap ik. Maar t-shirt is t-shirt! En er is toch bijna niemand die het ziet omdat jij een trui of jas eroverheen draagt.
En zelfs als ze het zien, dan gaan ze echt niet herkennen dat het een 300eu t-shirt is. Behalve als jij prijskaartje erop liet hangen en ermee rondloopt :p

als ik een shirt van 300 zou kopen, dan verwacht ik tenminste een blowjob erbij van de kassière.

als ik een shirt van 300 zou kopen, dan verwacht ik tenminste een blowjob erbij van de kassière.

haha inderdaad. :D zit er een gouden randje aan die shirts ofzo? ik vind 30 euro al duur voor een shirt. maar ik ben dan ook niet merkengeil.

Heb een armani shirt van 120 euro. Heb m al iets langer dan 2 jaar en zit nogsteeds goed.

In dat opzicht is t zn geld wel waard. Echter ga ik niet nogmaals zoveel betalen.

Zulk shirt zou ik nog niet dragen als ik er voor betaald werd ...

Terug
Naar boven