MuscleMeat

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Bro je moet echt wat doen aan je minderwaardigheidscomplex en obsessieve voorliefde voor dure spullen..

Must be sad in your world..
Niet zo haten, als hij het geld heeft waarom niet? Dat het soms lelijk is, is een ander verhaal. Als hij geld te veel heeft en graag dure spullen wil kopen is dat toch gewoon oke? :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=bdTAlbL72W8

wat lullen jullie nou allemaal ?

Smaken verschillen, maar als je gaat zeggen jullie haten omdat jullie het niet kunnen betalen is natuurlijk beetje apart..

Dat je alleen al de prijs noemt..

1183e4z.jpg

Brb, shirt kopen waar niks op staat voor 430 euro.

Smaken verschillen, maar als je gaat zeggen jullie haten omdat jullie het niet kunnen betalen is natuurlijk beetje apart..

Dat je alleen al de prijs noemt..

Moet je paar paginas terug lezen, ik vroeg of mensen 50 euro voor shirt te duur vonden. Toen zei ik als jullie dat al duur vinden en had t over dat ik wat duurdere shirts kocht. Toen vroeg iemand laat is een foto zien van een dure shirt, wat ik dus deed. Ik heb dat shirt niet btw.

Moet je paar paginas terug lezen, ik vroeg of mensen 50 euro voor shirt te duur vonden. Toen zei ik als jullie dat al duur vinden en had t over dat ik wat duurdere shirts kocht. Toen vroeg iemand laat is een foto zien van een dure shirt, wat ik dus deed. Ik heb dat shirt niet btw.
Op 09-11-2013 13:59 heb ik, H.G.H.T.R.E.N. CXLBV, geconstateerd en geverifieerd dat het verhaal van de heer Em87 feitelijk is. Om deze reden verzoek ik de leden van het Nederlandse Bodybuildert Forum (hierna: haters)om haar haatdragende opmerkingen te schorsen tot een later tijdstip.

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

anders doet em87 jullie allemaal de moeder

Op 09-11-2013 13:59 heb ik, H.G.H.T.R.E.N. CXLBV, geconstateerd en geverifieerd dat het verhaal van de heer Em87 feitelijk is. Om deze reden verzoek ik de leden van het Nederlandse Bodybuildert Forum (hierna: haters)om haar haatdragende opmerkingen te schorsen tot een later tijdstip.

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

anders doet em87 jullie allemaal de moeder

"Hierna: haters" en dan geen enkele keer het woord "haters" gebruiken. Sterk :D.

Terug
Naar boven