- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m87
strong logic is strong
Een lamborghini is ook lelijk
omdat ik hem niet kan betalen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Don't be mad bro, jij komt ook uit de Vallei zie ik![]()
Niet zo haten, als hij het geld heeft waarom niet? Dat het soms lelijk is, is een ander verhaal. Als hij geld te veel heeft en graag dure spullen wil kopen is dat toch gewoon oke?Bro je moet echt wat doen aan je minderwaardigheidscomplex en obsessieve voorliefde voor dure spullen..
Must be sad in your world..

Bro je moet echt wat doen aan je minderwaardigheidscomplex en obsessieve voorliefde voor dure spullen..

Wie dit heeft ontworpen moet gelijk doodgeschoten worden man en nog 400+ vragenGoed funshirt, voor twee tientjes zou ik het overwegen.
Andere poster hier noemde Philipp Plein: http://www.winkelstraat.nl/designers/philipp-plein/
Opmerkelijk dat hoodies en t-shirts even duur zijn, verder onbegrijpelijk dat mensen zo veel geld neertellen voor al dat lelijks.

Bro je moet echt wat doen aan je minderwaardigheidscomplex en obsessieve voorliefde voor dure spullen..
Zoals ik al vaker heb aangegeven houd ik van aparte dingen. Daarom vind ik het wel mooi.

Smaken verschillen, maar als je gaat zeggen jullie haten omdat jullie het niet kunnen betalen is natuurlijk beetje apart..
Dat je alleen al de prijs noemt..
Ik heb nog wel een XXL nutrition tanktop te koop voor 660 euro..![]()
Op 09-11-2013 13:59 heb ik, H.G.H.T.R.E.N. CXLBV, geconstateerd en geverifieerd dat het verhaal van de heer Em87 feitelijk is. Om deze reden verzoek ik de leden van het Nederlandse Bodybuildert Forum (hierna: haters)om haar haatdragende opmerkingen te schorsen tot een later tijdstip.Moet je paar paginas terug lezen, ik vroeg of mensen 50 euro voor shirt te duur vonden. Toen zei ik als jullie dat al duur vinden en had t over dat ik wat duurdere shirts kocht. Toen vroeg iemand laat is een foto zien van een dure shirt, wat ik dus deed. Ik heb dat shirt niet btw.
Op 09-11-2013 13:59 heb ik, H.G.H.T.R.E.N. CXLBV, geconstateerd en geverifieerd dat het verhaal van de heer Em87 feitelijk is. Om deze reden verzoek ik de leden van het Nederlandse Bodybuildert Forum (hierna: haters)om haar haatdragende opmerkingen te schorsen tot een later tijdstip.
---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------
anders doet em87 jullie allemaal de moeder
.