AndroidHealthClinic

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

502426125_product_1?$zoom_square$.jpg

Hier ook veel. M'n gym zit bijna naast een roc en op weg naar het station, zie er heel veel met uggs en van die veel te lange vuilniszakjassen en handtas achtige dingen.

+1.

Zit zelf nog op een ROC, en jouw beschrijving zie ik helaas dagelijks voorbij komen.

Laatst bewerkt:
gay-ass kleding thread, show je nieuwgekochte kleding

jij wel :roflol:

even serieus
GZ's lopen echt fijn
en ritsjes zijn ook fijn, je kan je schoenen binnen 1 seconden aan

moet ook, was laatst bij chimeid en haar oom belde opeens aan beneden terwijl ik nog mn lul in haar had.
heb ze toen in 1sec aangetrokken en achter via de tuin gevlucht (srs)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

large].jpg

large].jpg

Pas ook in de opruiming 2 jeans gekocht bij Chasin' in breda. Leuke winkel hoor, die broeken zijn ook echt fijn, ruim van boven maar niet van die brede ppen zegmaar.

Bovenste broek is wel cool.

Die contraststiksels bij die knoopsgaten van overhemden vind ik altijd een beetje too much, zeker als die quasi formeel is.
Ooit eens een keer zo'n overhemd met een wat hogere boord, een paar knopen te veel en een kek motiefje aan de binnenzijde van de boord gekocht, eeuwig zonde.

Die contraststiksels bij die knoopsgaten van overhemden vind ik altijd een beetje too much, zeker als die quasi formeel is.
Ooit eens een keer zo'n overhemd met een wat hogere boord, een paar knopen te veel en een kek motiefje aan de binnenzijde van de boord gekocht, eeuwig zonde.

^^

http://www.fittz.net/
[Link niet meer beschikbaar]

fijne winkel en sinds enige tijd ook enkele filialen in Belgie (voordien enkel NL), alleen een beetje zoeken als je wat zwaarder bent. (shirts lukken nog wel, hemdjes zijn een no go).

Nieuwe broek gekocht :)

Stunna hoe passen dat soort dingen jou nog? Ik zit nu op 36/34 en die zitten om m'n benen eigenlijk al niet lekker meer, wordt straks 38/34. Maar dan moet ik echt of heel erg taperd fit of loose fit broeken hebben, die slankere modellen kom ik never nooit meer in :')

Vind ze beide nice :)

Zit geen blij kamper motiefje aan de binnenkant en onder de mouw zeg maar. Is inderdaad 'quasi-formeel'. Mooi getailleerd, zat goed.

Stunna hoe passen dat soort dingen jou nog? Ik zit nu op 36/34 en die zitten om m'n benen eigenlijk al niet lekker meer, wordt straks 38/34. Maar dan moet ik echt of heel erg taperd fit of loose fit broeken hebben, die slankere modellen kom ik never nooit meer in :')

Ik train geen benen..

j/k, heb vaak gewoon een 38/34 aan -.- benen zitten dan goed, middel past er 3x in...

hoe pas jij in 36? ik train geen benen en 36 zit mij al redelijk strak

Terug
Naar boven