Sheikh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook veel. M'n gym zit bijna naast een roc en op weg naar het station, zie er heel veel met uggs en van die veel te lange vuilniszakjassen en handtas achtige dingen.

jij wel
even serieus
GZ's lopen echt fijn
en ritsjes zijn ook fijn, je kan je schoenen binnen 1 seconden aan
hahah siktir git lanmoet ook, was laatst bij chimeid en haar oom belde opeens aan beneden terwijl ik nog mn lul in haar had.
heb ze toen in 1sec aangetrokken en achter via de tuin gevlucht (srs)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
![]()
Beide broeken bij Chasin. Goede opruiming.
Bovenste broek is wel cool.
Die contraststiksels bij die knoopsgaten van overhemden vind ik altijd een beetje too much, zeker als die quasi formeel is.
Ooit eens een keer zo'n overhemd met een wat hogere boord, een paar knopen te veel en een kek motiefje aan de binnenzijde van de boord gekocht, eeuwig zonde.
Bovenste broek is wel cool.
Die contraststiksels bij die knoopsgaten van overhemden vind ik altijd een beetje too much, zeker als die quasi formeel is.
Ooit eens een keer zo'n overhemd met een wat hogere boord, een paar knopen te veel en een kek motiefje aan de binnenzijde van de boord gekocht, eeuwig zonde.

Stunna hoe passen dat soort dingen jou nog? Ik zit nu op 36/34 en die zitten om m'n benen eigenlijk al niet lekker meer, wordt straks 38/34. Maar dan moet ik echt of heel erg taperd fit of loose fit broeken hebben, die slankere modellen kom ik never nooit meer in :')
hoe pas jij in 36? ik train geen benen en 36 zit mij al redelijk strakStunna hoe passen dat soort dingen jou nog? Ik zit nu op 36/34 en die zitten om m'n benen eigenlijk al niet lekker meer, wordt straks 38/34. Maar dan moet ik echt of heel erg taperd fit of loose fit broeken hebben, die slankere modellen kom ik never nooit meer in :')