MuscleMeat

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

there's a ****ing r*tard born every minute.

Heb je hem nou echt gekocht :roflol:

Why?
But-why-meme-generator-but-why-84103d.jpg

omdat Givenchy

11_0355509033555420_pro_flt_frt_01_1108_1528_574194.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje tegenpolen van elkaar qua stijl, maar schoenen zullen vooral voor school ed. zijn.

ik heb echt een tyfushekel aan kleding met van die grote opdrukken erop..graag gewoon een klein logo en het liefst van een duur merk, ben wat kleding betreft best een merkhoer

hij is binnen hoor

iemand hier die nike roshes heeft? vind ze zelf deze erg gaaf maar ben benieuwd of iemand ze hier heeft, hoe ze lopen etc.

• Like
Waarderingen: LM
iemand hier die nike roshes heeft? vind ze zelf deze erg gaaf maar ben benieuwd of iemand ze hier heeft, hoe ze lopen etc.

Zijn redelijk koud voor id winter zoals hierboven aan aangegeven wordt en als t nat wordt loopt het zo door je schoen heen. Voor in de zomer zijn ze echt perfect, zo lopen echt hemels en zijn heel licht. Heb 1 paartje maar kdoe mn andere schoenen bijna nooit meer aan omdat ze zo fijn zijn :o

Mooie schoentjes wellicht iets voor aankomende lente :)

ja maar weet je Rob, over een paar weekjes ben ik weer full tanned. dan rock ik die kleur echt hard.

Oke LM. Als jij het mooi vindt en denkt dat je je er goed bij voelt dan moet je het zeker bestellen en niet op mij letten. Ik geef gewoon mijn mening.

Terug
Naar boven