Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schoenen van Van Lier?![]()
Beetje tegenpolen van elkaar qua stijl, maar schoenen zullen vooral voor school ed. zijn.
Schoenen van Van Lier?
Foto als je hem aan hebt please.

iemand hier die nike roshes heeft? vind ze zelf deze erg gaaf maar ben benieuwd of iemand ze hier heeft, hoe ze lopen etc.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

iemand hier die nike roshes heeft? vind ze zelf deze erg gaaf maar ben benieuwd of iemand ze hier heeft, hoe ze lopen etc.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zit te twijfelen om deze te kopen: http://www.armani.com/nl/armanijeans/leather-jacket_cod59139200td.html
Schijtkleurtje ook.ja maar weet je Rob, over een paar weekjes ben ik weer full tanned. dan rock ik die kleur echt hard.Ik persoonlijk vind dat niks. Snap niet dat ze daar zoveel geld voor durven te vragenSchijtkleurtje ook.
ja maar weet je Rob, over een paar weekjes ben ik weer full tanned. dan rock ik die kleur echt hard.
Oke LM. Als jij het mooi vindt en denkt dat je je er goed bij voelt dan moet je het zeker bestellen en niet op mij letten. Ik geef gewoon mijn mening.