MuscleMeat

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Haha:roflol: Volg jij echt de laatste tips van die gaylords van een stylistes etc..?

Tasjes voor mannen zijn ook in de mode, neem aan dat je dat ook hebt?

Nee. Mijn stijl is subtiel en smaakvol, zo kleed de alpha anno 2014 zich. Laat die denim rotzooi maar voor je moeders tupperware party.

beter-dan-je-moeder-aanvraag.png

Ik zie de laatste tijd weleens van die gasten lopen met een tas om hun nek, zon ding dat vroeger zo'n klein eastpak formaat was, maar nu is dat gewoon ****ing groot. :roflol: Iemand hier pics van? De eerste keer dat ik een mocro stoer zag kijken met zo'n ding om zn nek kon ik gewoon echt niet mn lach inhouden.

Ik zie de laatste tijd weleens van die gasten lopen met een tas om hun nek, zon ding dat vroeger zo'n klein eastpak formaat was, maar nu is dat gewoon ****ing groot. :roflol: Iemand hier pics van? De eerste keer dat ik een mocro stoer zag kijken met zo'n ding om zn nek kon ik gewoon echt niet mn lach inhouden.

140ktpx.jpg

• Like
Waarderingen: mat
3 chino's gekocht en wat overhemden. Wat dragen jullie nog meer op een chino naast overhemden en pullovers? Ik vind een trui een beetje apart staan op een nette broek, of doen jullie dat wel gewoon?

DutchBodybuilding.com Bericht
Je bent naar aanleiding van je reacties verbannen uit dit topic.

Terug
Naar boven