- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bruiloft. Dresscode: formal: lichtroze en lichtgroen (jaja, lekker makkelijk kuch)
![]()
Wat een super gaaf jurkje! En wat een gedoe zeg. Een dresscode met kleuren. Ik heb in april een bruiloft. Tenue de ville is de dresscode. Dus niet zo lastig.
Haha nee dat is niet bepaald tenue de ville. Ik heb een donkerblauwe korte jurk en mijn vriend gaat in pak.
haha Joeri Anavar? Mis ik iets??
Sorry Joertjuh, Moess knuffelt mij elke avond al tot moes (A)

soon
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
, alleen die zolen zijn zo dik, dat is dan weer minder. Zullen wel aardig aan de prijs zijn!haha Joeri Anavar? Mis ik iets??
Sorry Joertjuh, Moess knuffelt mij elke avond al tot moes (A)

wel leuk, alleen die zolen zijn zo dik, dat is dan weer minder. Zullen wel aardig aan de prijs zijn!
---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------
Haha you wish![]()
wel leuk, alleen die zolen zijn zo dik, dat is dan weer minder. Zullen wel aardig aan de prijs zijn!
---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------
Haha you wish![]()
Haha you wish![]()