Fitness Seller

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Ik wil graag zeggen dat het niet alleen Nike is die zijn prijzen heeft verhoogd en tegelijkertijd de kwaliteit van zijn producten heeft verlaagd, het is beangstigend deze neiging van merken tegenwoordig ...
Inderdaad

Ik ontving eens een paar Puma's waar de zool gewoon schuin aangekleefd was. :roflol:

Welke sokken gaan tegenwoordig langer mee dan een handvol wasbeurten?

Thinking Think GIF

Deze man moet nu sokloos door het leven gaan door jullie getroll.

Those socks really tied my outfit together.

Welke sokken gaan tegenwoordig langer mee dan een handvol wasbeurten?

Thinking Think GIF
Sokken van Darn Tough gaan jááren mee. Hoeveel jaar weet ik niet, maar ik moet het eerste paar nog verslijten en ze komen met levenslange garantie (niet alleen op dingen als "fabricagefouten", maar ook echt op slijtage).
Omdat ze (grotendeels) van merinowol zijn hoef je ze ook niet vaak te wassen. Uithangen na het sporten is voldoende om ze de volgende ronde weer fris te laten ruiken, voor zover ze überhaupt gaan stinken. Er zitten natuurlijk wel grenzen aan.

Sokken van Darn Tough gaan jááren mee. Hoeveel jaar weet ik niet, maar ik moet het eerste paar nog verslijten en ze komen met levenslange garantie (niet alleen op dingen als "fabricagefouten", maar ook echt op slijtage).
Omdat ze (grotendeels) van merinowol zijn hoef je ze ook niet vaak te wassen. Uithangen na het sporten is voldoende om ze de volgende ronde weer fris te laten ruiken, voor zover ze überhaupt gaan stinken. Er zitten natuurlijk wel grenzen aan.
Merino ❤️
Beetje jammer alleen dat ze lelijk als f**k zijn

Terug
Naar boven