XXL Nutrition

Het grote "Luuc wil meer!" log.

Is het niet verstandig wat minder sets en meer reps te gaan doen (4 a 6 reps ofzo)? Voor de rest: Eetsmakelijk!

• Topic Starter Topic Starter
Ja; ga vanaf volgende week wat hoger in reps zitten, maar die 300 wil ik dit jaar nog!!! Hoop ik.:p

Ik zal de 300 niet meer dit jaar halen in ieder geval, heb nu teveel schoolwerk dus kort m'n trainingen wat in + zal niet elke training maxen, zoals jij nu blijkbaar doet.

Opzich kan beiden, bij vormen van periodiseren begin je bv met 6-8 reps en bouw je geleidelijk af naar singles en verhoog je dus ook geleidelijk het gewicht, maar je kunt ook gewoon alles door elkaar gooien in een week.

Ik zou zeggen na enkele weken even wat veranderen voor tegen de gewenning van de spieren, maar @ Alex; je hebt gelijk hoor! Schijven op de bar doen is gewoon té leuk.:o

Die 300 dit jaar is misschien wat hoog gegrepen, maar het zou een leuk begin van 2008 zijn.

Ik zou zeggen na enkele weken even wat veranderen voor tegen de gewenning van de spieren, maar @ Alex; je hebt gelijk hoor! Schijven op de bar doen is gewoon té leuk.:o

Die 300 dit jaar is misschien wat hoog gegrepen, maar het zou een leuk begin van 2008 zijn.

haha 2007 bdoel je hoop ik:P.

Wet ik veel, 2008 of 2007, allemaal het zelfde.:p

;) In 2007 ga ik voor de 400, 2008 de 500? Ben benieuwd...:)

Hoeft heus niet te hoog gegrepen te zijn en met "gewoon" trainen is het ook de bedoeling veel schijven op de halter te doen, het punt is dat overal toppen een erg zware belasting voor je lichaam is, plus dat je een laag volume hanteert, meer varieeren in herhalingen en ook een wat hoger gaan is echt niet bedoelt om je zwak te houden hoor:D...

300 kg op de grote 3 is binnen een jaar heel goed te doen, mits je gemotiveerd blijft en hard traint. Die 400 is dan ook niet meer zo ver weg. ;)

Deadlift

1*15 (50)
1*10 (70)
1*5 (85)
1*5 (92)
1*3 (100)
1*3 (105)
1*3 (110) pr Pfff
1*1 (115) pr
1*1 (116) PR

MP

1*10 (30)
1*3 (40)
1*2 (45)
1*1 (49) PR
1*3 (42)
1*2 (42)

Chin up (pronated)

1*11 (BW)
5*2 (BW + 12)
1*4 (BW) stang tot op traps

1*9 (BW) suppinated

Bench Prezz

4*3 (60)

"Aan tafel", aldus m'n ma.:)

Ik blijf me verbazen over je PR's:P. Goede training m8 (al zou ik toch eens wat meer reps gaan doen;)).

Ik ruik anaboluhhh...........

jk, je gaat echt hard:D

Goeie deadlift :thumbup:
Zonder al te veel setjes ervoor is je PR beslist hoger!

Ja; zal vrijdag eens kijken of ik echt kan 'max'en.

Die vele setjes was niet expres; meer dat ik eerst wat hoger in reps wilde zitten, maar toen ik 3 reps maakte met 110 wilde ik toch weten hoeveel hoger ik nog kon.

Tnx.:)

Het vele fietsen in de regen heeft z'n tol geëist; voel me redelijk k*t.
Hoofdpijn en een klote keel.
En bovendien voel ik m'n onderrug nog van maandag.
Een lichte training dus.

BOR (pronated)

5*5 (50)

Bench press

5*5 (50)

Behind the neck press

5*5 (35)

Squat

2*5 (50)
2*5 (55)
1*5 (60)

Chin up (pronated)