XXL Nutrition

Het grote metroseksuele topic

Bezoekers in dit topic

Qua deo kan ik iedereen AÉSOP deodorant spray aanraden of een roller van Dr. Organic.
Welke handcreme gebruik je? Ik smeer me een ongeluk en blijf verschrikkelijk droge handen houden.
Qua handcreme ligt het er een beetje aan. Als je al echt kloofjes hebt dan smeer ik er sudocreme op met een wattenstaafje, dat is spul dat je echt moet laten inwerken en goed moet smeren (als het wit blijft is er teveel). Maar de sudocreme gebruik dus alleen als het te laat is, dagelijks gebruik ik van ROC de handcreme "Enydrial".

Al paar dagen middengedeelte van bovenlip schraal. Vaseline helpt ook amper.
Goede ervaring met deze: Lip Balm
Een goedkopere variant: Lippenvet
 
Al paar dagen middengedeelte van bovenlip schraal. Vaseline helpt ook amper. Maar ff.
Tip: smeer het in de avond op voordat je gaat slapen, kan je lip de hele nacht herstellen en hydrateren. Is het ook minder irritant met eten enzo.
 
Vroeger toen ik nog magnesiumblok gebruikte was het helemaal ernstig met mn handen. Ook kloven. Gebruikte toen trouwens wel eens purol.
 
Deoderant: Nivea men en The bluebeards revenge (stick)
Shampoo en conditioner: Garnier
Parfum: CK one
Baardolie: Mad viking beard and moustache company
Handcreme: Mixa
 
Deoderant: Nivea men en The bluebeards revenge (stick)
Shampoo: Garnier
Parfum: CK one
Baardolie: Mad viking beard and moustache company
Handcreme: Mixa

Meer producten dan een vrouw heeft staan. :p :D
 
Gebruikt er weleens iemand ijswater voor in het haar?
 
Voor mijn haar gebruik ik shampoo van John frieda brilliant brunette en verf mijn haar zelf om de 2 weken, spullen daarvoor haal ik bij de kappersgroothandel.
Wbt handcreme en andere gezichtsproducten gebruik ik natuurlijke producten.
 
Voor mijn haar gebruik ik shampoo van John frieda brilliant brunette en verf mijn haar zelf om de 2 weken, spullen daarvoor haal ik bij de kappersgroothandel.
Wbt handcreme en andere gezichtsproducten gebruik ik natuurlijke producten.

Die shampoo gebruik ik ook :roflol::roflol:
 
Ik gebruik wat er in de bonus is en geen axe op staat voor douchen en deo. Doucheschuim idem of goedkoopste :cool:
 
Hoe vaak gaan jullie naar de kapper dan?
 
Back
Naar boven