XXL Nutrition

Het Grote Nike Schoenen Topic

dior's .

ik heb 21 paar nike's...waaronder een paar zeldzame SB's, dunks, af1, one's...echt brute shit, doe ze alleen nooit meer aan, ben nu meer van de vans..waar ik er ook een hoop van heb.

Airforce-one's of lage dunks

Die shox zien er nog deftig uit, de rest is echt niet mijn smaak

Kent iemand een zaak waar ze verscheidene soorten air max in de maat 47.5 verkopen ? Ik ken alleen een zaakje op de bazaar in beverwijk maar die heeft niet veel keus in die maat.

Witte airmax atm. Worden erg snel vies dus de volgende worden een andere kleur!

NIke dunk high/low

nike-sb-dunk-hi-ferris-6.jpg

nike-dunk-hi-anthracite-abyss-orange-1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb 21 paar nike's...waaronder een paar zeldzame SB's, dunks, af1, one's...echt brute shit, doe ze alleen nooit meer aan, ben nu meer van de vans..waar ik er ook een hoop van heb.

Welke heb je in welke maat..ik zoek nog een specifieke..en zou die graag van je kopen evt.:eek:

Ik vind nikes echt mooi
Ik wilde vandaag nieuwe kopen. Air max clasics heten ze volgens mij. Die wilde ik helemaal in het zwart. maar helaas hadden ze mn maat niet.
Als ik ze ergens anders kan vinden voor een redelijke prijs koop ik ze alnog.

edit; Deze dus:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik hou er niet van, geef mij maar een stevig zool en niet met van die air rommel in :(

Ik zal de mijne maar niet posten aangezien het commentaar ik erop kreeg...

''Wat?! 1350 voor schoenen???''"

draag af en toe nog een paar Nike Pegasus.

PRO666_813_nike-air-pegasus+-2007-mens-2007-4.jpg

maar sinds ik Asics leren kennen heb draag ik deze laatstgenoemde liever. je zit er veel vaster in. Nike is meer voor thuis mee rond te sloffen.

draag af en toe nog een paar Nike Pegasus.

+1

Iets in die schoen maakt dat ik er heel lekker op hard loop. Heb verschillende andere merken geprobeerd in de loop der jaren, maar deze liepen toch wel het lekkerst. Als je hem buigt heeft hij ook een hele mooie ronding over de gehele zool, daar waar andere schoenen wel eens "breken" op de voorvoet.

Ik herkende het plaatje even niet, maar zo zag hij er in 1989 uit:

Ah, those were the days...

Die Asics vind ik iets te stug eigenlijk (maar wel beter als je wat zwaarder bent ;))

Terug
Naar boven