- Waardering
- 27.779
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit vinted Arminius wel leuk.Exact dat, ik heb er een paartje of 10 opstaan nog voor 100,00 per paartje. Iedereen die niet leest dat de prijs firm en niet onderhandelbaar is, die gaat op blok.
Wat ook irritant is dat je al 9 foto's erop hebt staan van 1 paartje en dan komt de vraag, heb je een foto van de onderkant van de binnenzool of vergelijkbaar![]()

Air Max 1 '87
€ 75 i.p.v. € 150 (maat 35,5 tot 39/40)
Kon me toch niet bedwingen toen dit klassieke paartje uit 2007 in maat 46 werd aangeboden in goede staat voor weinig.Laatst m´n Air Max 1 paartjes eens geteld, kwam op 25 stuks. Probeer nu al een tijdje geen nieuwe paartjes meer te kopen en dat gaat redelijk goed![]()
Hij heeft zo'n 210 paartjes, vandaar de keuze voor enkel de paartjes met animalprintsFan van luipaardprint? Ik heb ook wel een kleine collectie maar daar zit wel iets meer variatie inHier zie ik (drie-vier)dubbele
![]()

210Hij heeft zo'n 210 paartjes, vandaar de keuze voor enkel de paartjes met animalprints![]()
klein fortuin aan max'en. Een aparte kamer hiervoor dan veronderstel ik dan?