MuscleMeat

Sticky Nike Air Max topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
210 :roflol: klein fortuin aan max'en. Een aparte kamer hiervoor dan veronderstel ik dan? :D

210 :roflol: klein fortuin aan max'en. Een aparte kamer hiervoor dan veronderstel ik dan? :D
Ja ik als je uitgaat van circa 180-200 per paartje... reken maar uit. Hij moet het echt gaan verzekeren imo.

In onderstaand filmpje de AM1 kamer, hier staat een groot gedeelte, maar een deel staat nog op zolder en een deel in zijn gang die hij regelmatig draagt :p Past niet allemaal in die kamer.

Bijlagen

• AM1 kamer.mp4
    6,8 MB
Is er nog wat gekocht?

Afbeelding van WhatsApp op 2025-02-02 om 11.56.01_8a1c096f.jpg

90s winterstappers met Gore-Tex @ € 85 :emo:

Is er nog wat gekocht?

Afbeelding van WhatsApp op 2025-02-02 om 11.56.01_8a1c096f.jpg

90s winterstappers met Gore-Tex @ € 85 :emo:
Uiteraard, laatste weken:
- tweedehands AM1 Safari Cobbletone
- nog koopje gescoord bij een winkel voor € 45, kan je hem niet laten liggen
- Patta x Nike: Chlorophyll
- nog in de sale

De laatste twee gehaald, mogelijk voor de verkoop. Nog niet bedacht wat ik er mee doe.

En laatste dagen draag ik deze vaak

Bijlagen

• IMG_2782.jpeg
    IMG_2782.jpeg
    242,5 KB · Weergaven: 29
  • IMG_2781.jpeg
    IMG_2781.jpeg
    266 KB · Weergaven: 38
  • IMG_2780.jpeg
    IMG_2780.jpeg
    363,3 KB · Weergaven: 34
Ik wil mijn nike air max 90 met Customize gaan maken maar ik wil ze dan volledig leer hebben, dus ook de voor/bovenkant en dat lijkt niet te kunnen in de app, heeft iemand hier toevallig ook meet te maken gehad? Is toch wel raar...of kan het toch wel?
Volgens mij niet...

Ik wil mijn nike air max 90 met Customize gaan maken maar ik wil ze dan volledig leer hebben, dus ook de voor/bovenkant en dat lijkt niet te kunnen in de app, heeft iemand hier toevallig ook meet te maken gehad? Is toch wel raar...of kan het toch wel?
Volgens mij niet...
Is al lang geleden dat ik nog via customize schoenen heb gekocht, maar er is me iets bijgebleven dat ik de eerste keren een aantal opties had die ik daarna niet meer kon terugvinden. Misschien verschil zomer/wintercollectie ofzo? Geen idee :p

Terug
Naar boven