XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

raar, in 2005 heeft hij al eens een 1000lbs squat gedaan. wel goede lifts uiteraard

hij heeft kneewraps aan maar het lijkt inderdaad op een singlet, my mistake

Ow ja tis raw voor zover ik kan zien..

En met een geblesseerde schouder, last minute ingeschreven, bijna al z'n beurten laten schieten haha..

Hij gaat op vakantie, en dan komt: "5/3/1 for powerlifting"

hoe die spotter ook gaat staan, als 370 (zelfs 180) kg naar beneden donderd op die snelheid ben je ALTIJD kansloos ;)

Holger K*ttroff is deze week op 40 jarige leeftijd tijdens het squatten overleden door een hartaanval.

Rip!

Mooie lifts

Gedaan met pannen op te rollen, baseballknuppels breken is de nieuwe trend :)

heeft ie zn pec gescheurd?

Ja dat zei ie in het filmpje.
Vind het niet echt goed te zien....

Edit: foto van het filmpje gezien hebbende wel :P

Als ik me niet vergis hebben Jules, Alex en Maurice al eens een wedstrijd met hem gedraaid. Ik heb van hem een dvd gezien tijdens sugdens strongest man (ofzoiets) en toen was ik ook verbaasd hoe explosief die kon logliften!

Edit:
Ik zie jules staan op een van de foto's op die site

Klopt! Hij is de eigenaar van the olympic gym in manchester waar wij ieder jaar aan sugdens strongest man mee doen. Hij is een oud gewichtheffer en idd enorm explosief. De eerste keer dat hij boom probeerde deed hij meteen iest van 140kg. Maar als strongman is hij nog niet zo lang bezig, de andere onderdelen vergen nog wat training. Maar zeker iemand in de -105 om rekening mee te houden. Heel relaxte kerel overigens!!!

Terug
Naar boven