XXL Nutrition

Sticky Het grote post je PR vid topic

Bezoekers in dit topic

Sterk, maar dat is bench only, niet 3 lift.
En dit is equipped denk ik?

Klasses zijn toen overgens gewijzigd omdat iedereen aan de juice zat en er een reset nodig was.

Bench only ja, hij heeft amper benen ;) Hij had een hele aparte fysiek. Bovenlichaam van iemand van 90kg en dan die onvolgroeide kinderbeentjes, gemaakt voor het bankdrukken.

De dag dat hij die 200kg drukte woog hij eigenlijk 100 gram te zwaar en zou hij in mijn klasse komen, gelukkig kwam hij toch in die -67 klasse en kon ik de (toen nog) -75kg klasse winnen.

Alle records eruit gooien zonder bewijs omdat toch iedereen aan de juice zat, alsof dat nu minder zal zijn. Blijf het lullig vinden voor de recordhouders.
 
Bench only ja, hij heeft amper benen ;) Hij had een hele aparte fysiek. Bovenlichaam van iemand van 90kg en dan die onvolgroeide kinderbeentjes, gemaakt voor het bankdrukken.

De dag dat hij die 200kg drukte woog hij eigenlijk 100 gram te zwaar en zou hij in mijn klasse komen, gelukkig kwam hij toch in die -67 klasse en kon ik de (toen nog) -75kg klasse winnen.

Alle records eruit gooien zonder bewijs omdat toch iedereen aan de juice zat, alsof dat nu minder zal zijn. Blijf het lullig vinden voor de recordhouders.
Ik heb geen idee en nog minder van Nederland, maar denk eerder dat ze records gereset zouden hebben met opkomst van raw powerlifting en dit equiped is in de tijd dat iedereen equiped deed.
 
Equipped en raw zijn sws een hele andere tak.
 
Equipped en raw zijn sws een hele andere tak.

Heb een keer zo'n pak aan gehad voor die wedstrijd en haalde er toen geen enkele kg extra uit, ging alle kanten op.

Was altijd een raar kliekje die equipped atleten, vraagt de vereniging of je mee wilt doen aan een NK en lift je tijdens de raw training meer op reps dan hun max kan er nog geen complimentje en doen ze net of ze het niet gezien hebben.
 
Had hem in mijn log al geplaatst maar zag dit topic en vond het wel leuk om ook hier te plaatsen.
Maandje terug ben ik gaan maxen na 2,5/ 3 maandjes een powerbuilding split te hebben gevolgd.
Van een 1x185 1rm in juli naar een 1x215 in eind september. Momenteel aan t trainen voor 225+
 
Laatst bewerkt:
Had hem in mijn log al geplaatst maar zag dit topic en vond het wel leuk om ook hier te plaatsen.
Maandje terug ben ik gaan maxen na 2,5/ 3 maandjes een powerbuilding split te hebben gevolgd.
Van een 1x185 1rm in juli naar een 1x215 in eind september. Momenteel aan t trainen voor 225+
Mooi hoor! Lijkt me wel erg dicht bijdie spiegel xD
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Mooi hoor! Lijkt me wel erg dicht bijdie spiegel xD
Thanks! Haha ja lijkt op het filmpje alsof ie er bijna tegenaan zit maar in t echt zit er ongeveer 15 cm tussen. Beetje tricky maar wel een betere filmangle op deze manier
 
jouw herinner ik me nog :)
bijna 2,5xBW is hennig indrukwekkend.
Mijn profile stats was toen ik shredded was dus helaas geen 2.5x BW
Ben sinds de opening van gyms weer begonnen met bulken en nu op m'n zwaarst (76ish kg) going for at least 77 (of heel misschien 80) this time.
 
Strict Press 60 kg 4 herhalingen weegend 71 kg.


Dit is geen PR. Toen ik 90 kg woog een paar jaar terug kon ik 85 kg 1 herhaling.
Ik ben er net weer mee begonnen. Doel voor nu is 85 kg 1 herhaling.
 
Back
Naar boven