Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een vet wijf , en nee dit is niet parallelOp youtube staat quarter squatting, maar dit is toch een goeie paralel squat? Ze is gwn zo dik dat het door haar vet quarter lijkt
Vette video tho![]()
Vanavond op National Geographic Channel UK "Superhuman" ([Link niet meer beschikbaar]) over Strongmen en andere krachtsporters: "Go inside the human body to discover its true potential and examine whether some people are pushing it too far." Misschien binnenkort op National Geographic NL?
ik zie dat Odd Haugen er ook in voorkomt. Misschien dat ze beter zn zoon hadden gevraagd:Vanavond op National Geographic Channel UK "Superhuman" ([Link niet meer beschikbaar]) over Strongmen en andere krachtsporters: "Go inside the human body to discover its true potential and examine whether some people are pushing it too far." Misschien binnenkort op National Geographic NL?
ik zie dat Odd Haugen er ook in voorkomt. Misschien dat ze beter zn zoon hadden gevraagd:

ik zie dat Odd Haugen er ook in voorkomt. Misschien dat ze beter zn zoon hadden gevraagd
Koklyaev straalt zo'n vrolijkheid uit als ie met zijn sport bezig is. Even met 1 hand 120kg (ofzo) snatchen, geniaal.
Bij John Bernor is het altijd "Praise God!" voor en na. Zijn groepje reli lifters reciteert zelfs voor het onbenulligste opwarmsetje het halve Johannes. Let trouwens op de subtiele training van de nekspieren dmv eem MP3 speler.![]()

Ja idd, dat vind ik ook altijd zo leuk om te zien als hij traint/wedstrijden doet. Hij moet met een training dvd komen![]()