jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik gun het Jordy van harte, maar ik zou die beurt afgekeurd hebben. Hier is in mijn ogen sprake van stilstand en om en om uitdrukken. Magoed, geitebruut blijft het toch wel![]()
Dan ben je niet helemaal op de hoogte van de nieuwe regels, Antoine. De halter mag om en om omhoog gedouwd worden, zolang de strekking (aan het einde van de lift dus) maar gelijk is. En dat is tie. En ik zie trouwens helemaal geen stilstand erin. Gewoon een goeie beurt in mijn ogen.
Mooi om dit filmpje nog even te zien, want op zo'n wedstrijd ben je zo met jezelf bezig, dat je weinig van de andere deelnemers ziet.

ook al is hij in turkije geboren. en ik denk dat ook al is hij gehecht aan zijn cultuur, hij zich ook belg voelt. maar om daar zekerheid over te hebben, moet je t'hem vragen.moeilijk is het niet : op papier is hij belg. hij lift voor België. het volkslied dat wordt gespeeld als hij wint is de Brabançonne. de vlag die hij draagt is de Belgische driekleur. hij is meer belg dan veel volk dat ik ken
voor mij is hij belgook al is hij in turkije geboren. en ik denk dat ook al is hij gehecht aan zijn cultuur, hij zich ook belg voelt. maar om daar zekerheid over te hebben, moet je t'hem vragen.
Ja, dat bedoelde ik dus ook. Iedereen ziet wel dat ie van Turkse komaf is, maar betekent nog niet dat ie geen Belg is.
Maar ja, in Belgie gaat t ook de verkeerde kant op met die N-VA enzo, beetje Wilders-toestanden die daar ook gaan komen. Gaan mensen weer moeilijk lopen doen over dat soort dingen. Dubbele nationaliteit enzo.

NVA met wilders vergelijken is wel een gewaagde uitspraak. Soit back ontopic. Ik heb bilican ooit eens zien squatten op een nabbawedstrijd, ze moesten met de twee man de staanders al tegenhouden als hij onder de barbell kroop![]()