XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

****ing netjes!

Gaat nergens over met die Karen.. Teringsterk!

Ik gun het Jordy van harte, maar ik zou die beurt afgekeurd hebben. Hier is in mijn ogen sprake van stilstand en om en om uitdrukken. Magoed, geitebruut blijft het toch wel :)

Dan ben je niet helemaal op de hoogte van de nieuwe regels, Antoine. De halter mag om en om omhoog gedouwd worden, zolang de strekking (aan het einde van de lift dus) maar gelijk is. En dat is tie. En ik zie trouwens helemaal geen stilstand erin. Gewoon een goeie beurt in mijn ogen.
Mooi om dit filmpje nog even te zien, want op zo'n wedstrijd ben je zo met jezelf bezig, dat je weinig van de andere deelnemers ziet.

Dan ben je niet helemaal op de hoogte van de nieuwe regels, Antoine. De halter mag om en om omhoog gedouwd worden, zolang de strekking (aan het einde van de lift dus) maar gelijk is. En dat is tie. En ik zie trouwens helemaal geen stilstand erin. Gewoon een goeie beurt in mijn ogen.
Mooi om dit filmpje nog even te zien, want op zo'n wedstrijd ben je zo met jezelf bezig, dat je weinig van de andere deelnemers ziet.

Ik zie er wel degelijk een (twee van de rechterhand om precies te zijn) stilstand in, maar dat maakt verder niet uit, want je hebt gelijk. Ik was er van overtuigd dat stilstand reden tot afkeur was, maar tegenwoordig is dus alleen een neerwaartse beweging direct reden tot afkeur.
Gelijktijdig gelockt is ie wel degelijk, dus inderdaad een reglementaire beurt dan. I stand corrected :)

leg uit tom

Hij is 4 jaar geschorst door de IWF (International Weightlifting Federation) omdat hij betrapt werd op doping.
Toen hij betrapt werd deed hij 115 en 135 ofzo en nu doet hij iets van 145 en 175, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

En ondertussen heeft hij ook nog wedstrijdjes meegedaan terwijl dat eigenlijk niet mocht.

moeilijk is het niet : op papier is hij belg. hij lift voor België. het volkslied dat wordt gespeeld als hij wint is de Brabançonne. de vlag die hij draagt is de Belgische driekleur. hij is meer belg dan veel volk dat ik ken :p

voor mij is hij belg :) ook al is hij in turkije geboren. en ik denk dat ook al is hij gehecht aan zijn cultuur, hij zich ook belg voelt. maar om daar zekerheid over te hebben, moet je t'hem vragen.

Het is heel simpel, als op zijn identiteitskaart bij "nationaliteit" "Belg" staat, dan is het een Belg. Daar moet toch niet zo moeilijk over gedaan worden :p

K*t Marokkanen altijd he ;)

moeilijk is het niet : op papier is hij belg. hij lift voor België. het volkslied dat wordt gespeeld als hij wint is de Brabançonne. de vlag die hij draagt is de Belgische driekleur. hij is meer belg dan veel volk dat ik ken :p

voor mij is hij belg :) ook al is hij in turkije geboren. en ik denk dat ook al is hij gehecht aan zijn cultuur, hij zich ook belg voelt. maar om daar zekerheid over te hebben, moet je t'hem vragen.

Ja, dat bedoelde ik dus ook. Iedereen ziet wel dat ie van Turkse komaf is, maar betekent nog niet dat ie geen Belg is.
Maar ja, in Belgie gaat t ook de verkeerde kant op met die N-VA enzo, beetje Wilders-toestanden die daar ook gaan komen. Gaan mensen weer moeilijk lopen doen over dat soort dingen. Dubbele nationaliteit enzo.

Ja, dat bedoelde ik dus ook. Iedereen ziet wel dat ie van Turkse komaf is, maar betekent nog niet dat ie geen Belg is.
Maar ja, in Belgie gaat t ook de verkeerde kant op met die N-VA enzo, beetje Wilders-toestanden die daar ook gaan komen. Gaan mensen weer moeilijk lopen doen over dat soort dingen. Dubbele nationaliteit enzo.

NVA met wilders vergelijken is wel een gewaagde uitspraak. Soit back ontopic. Ik heb bilican ooit eens zien squatten op een nabbawedstrijd, ze moesten met de twee man de staanders al tegenhouden als hij onder de barbell kroop :D

NVA met wilders vergelijken is wel een gewaagde uitspraak. Soit back ontopic. Ik heb bilican ooit eens zien squatten op een nabbawedstrijd, ze moesten met de twee man de staanders al tegenhouden als hij onder de barbell kroop :D

Ben ik niet zo moeilijk in hoor, wil Wilders ook net zo goed met de NSB vergelijken, maar dan beginnen mensen ook weer te mauwen. T zijn allemaal fascisten ;)
Maar idd, back OT, ik heb m ook wel eens bezig gezien ja. Hij is beestachtig. Denk dat ie in de Belgische strongman wereld ook best wat zou kunnen presteren, maar ik geloof niet dat ie daar veel interesse voor heeft.

het grote probleem van Orhan voor strongman is dat hij te klein is denk ik. voor de rest heeft hij goede uithouding, brute kracht en zo. en inderdaad veel interesse lijkt hij er niet in te hebben.

Terug
Naar boven