XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

wtf... 805lbs... 365 kilo belt only als junior.. waar gaat dat heen dan!?

The ****... hoe kan dat nou? Je ziet t er niet aan af ook. Blijf t wel lelijk vinden, met dat rollen, zou dat nou veel schelen?

bahbah.. 365 sick ****..

Ongelofelijk zeg, hoe kan er in zo'n 'lijfje' zoveel kracht zitten bij die Hickson? Hetzelfde met die magere gast met z'n paardestaart.. Het moet toch wel een ongelofelijk goed ontwikkeld Central Nervous System zijn gecombineerd met een van nature sterke rug. Ik ben serieus jaloers op zulke gasten. :D

Die Lilliebridge heeft wel een mooie techniek trouwens. Hickson lift vrijwel stiff legged en bolle rug. Zo lift ik zelf ook ongeveer. Alleen pakt hij bijna 70kg meer en PL-approved! Damn, je wordt dan wel weer effe op je plaats gezet met zo'n filmpje. :(

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 15:06 ----------

The ****... hoe kan dat nou? Je ziet t er niet aan af ook. Blijf t wel lelijk vinden, met dat rollen, zou dat nou veel schelen?

Dat rollen zal niet veel schelen. Is meer een mentale boost om te denken dat een bewegend gewicht makkelijker te tillen is dan een dood gewicht. Heeft bij mij nooit geholpen in ieder geval. Toch zijn er meerdere atleten die deze techniek gebruiken, Youko Ahola bijvoorbeeld.

Strong lockout die Sadler

En goeie liftoff Shahlaei

Met slingshot en zonder lockout.... hmm....?
Is het een BB'er of een PL'er?

Pl-er, big rawbench

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 12:28 ----------

Jeremy is een Powerlifter (zie DVD 242 RAW!) die niet vies is van wat bodybuilding, en nu zelfs ook Strongman doet.
Belachelijk sterk ventje. ;)

welke dvd is dat? need more info!!

Vid van dips?

Ah jeremy hoornstra.... :p
Dan vind ik dit eigenlijk toch het minst indrukwekkende filmpje van hem. Zijn dips en incline bench zijn helemaal sick :o

45x140 kilo bankdrukken vind ik toch redelijk indrukwekkend. Met of zonder slingshot en lock out.

Laatst bewerkt:
45x140 kilo bankdrukken vind ik toch redelijk indrukwekkend. Met of zonder slingshot en lock out.

Ik had over de '45' heen gelezen :o. Ik had filmpje gezien, en ik zag hem heen en weer gaan zonder lockout, maar had ook eerder de helft van het aantal reps gedacht omdat ik niet het hele filmpje had gezien.

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 13:45 ----------

dips kan ik niet meer vinden :(

front raises met 120 lbs DB's :roflol:
http://www.youtube.com/user/jdhoorny#p/u/6/8YfuJ1Cv7fY

1035lbs schrugs :shrug:
http://www.youtube.com/user/jdhoorny#p/u/3/6k5rFskUQuM

best wel sterk.. xD

Terug
Naar boven