MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Ik durf het haast niet hardop te zeggen maar het zou me niet verbazen als die gasten ook van die shakes enzo nemen man...

Ik denk dat het komt omdat hij nog niet erg lang bekend is. Van savickas weten we dat hij al een aantal jaartjes trained en meedraait in de top

precies, draaide altijd mee in de finales in zn land en haalde de top 5 ofzo, nu eindelijk top 3 en komt ie in de oog van de internationale sm wereld, en opeens zegt iedereen dat hij OMG FREAK is, terwijl veel gasten kunnen doen wat hij doet.En hij heeft zich nog niet echt bewezen in int. sm wereld.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 20:39 ----------

Ik durf het haast niet hardop te zeggen maar het zou me niet verbazen als die gasten ook van die shakes enzo nemen man...

ja man, ik hoorde...whey ISOLATE shakies....only savickas en shaw know where to buy it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daar word je onvruchtbaar van en als je stopt met trainen zak je helemaal uit!

hahahah te grappig gewoon

Jullie kunnen wel leuk en grappig doen onderling maar van de amateurtjes tot de pro's,95% slikt en spuit en wat al niet meer en helemaal toen er geld en roem om het hoekje kwam kijken.
En de een gebruikt wat meer dan de ander maar er zitten verslaafden tussen:eek:

Ik zag jongens van 16 jaar die al gebruikten toen ik nog in een commerciele trainde.
Nu, in mijn garage kom ik ze niet meer tegen gelukkig. ;)

jopthelis is gonna do that.

it most certainly appears that way

Mooie flexi bar:cool:

Ik hoopte dat hij nog wat langer ging doordoen zodat de schijven eraf vlogen :(

Mooie ROM ook van 5 cm

Ik doe het niet na, maar wat een belachelijke ROM:P

Volgens mij was het 1 keer uitstoten en 19 keer stuiteren :D

Terug
Naar boven