AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Op de bank is ook de enige keer dat ik onder par kom... :o

Diepte, 2 tegen 1. Let maar op hij is iets minder diep dan de eerste 2.
Sowieso een twijfelgeval, is echt net aan goed volgens mij maar toch 2 rood.

Diepte, 2 tegen 1. Let maar op hij is iets minder diep dan de eerste 2.
Sowieso een twijfelgeval, is echt net aan goed volgens mij maar toch 2 rood.

Zelf zijn de bovenkant van zijn been is duidelijk onder parallel, hoeveel dieper moet je dan nog gaan?

Ik denk dat die net op diepte is, maar is beetje lastig te zien zo. Misschien zagen de scheidsrechters het anders, die hebben geen filmpje.

Twijfelgeval imo, had hem zelf wss goedgekeurd, scheidsrechters zien iets een halve seconde.

Dat is wel ****ing ziek damnnnn

wtf ligt te spartelen als een vis op het droge

Zou toch denken dat zijn dikke paddenkop nu moes is. Heeft hij alleen zijn arm gebroken.

daar heb je safety racks voor he slimpie

:headbang:

Leek alsnog erop of hij hem toch tegen de zijkant van zijn kop kreeg :o, slecht gekeken iig.
Was nogal shocked door zijn spastische moves.

Ja, die dingen stel je precies zo in dat die je hoofd niet kan raken ;) is over nagedacht.

Maar volgens mij is dat een vrij normale reactie als je je arm breekt dat je je benen gaat bewegen, heb het eerder gezien.

Ja, die dingen stel je precies zo in dat die je hoofd niet kan raken ;) is over nagedacht.

Maar volgens mij is dat een vrij normale reactie als je je arm breekt dat je je benen gaat bewegen, heb het eerder gezien.

Ja ik weet het wel, maar ik had het zelf gewoon nog niet eerder gezien dat iemand zo erg abrupt zijn arm breekt.

Bah vettig filmpje. Nog een reden om niet suited sick weights te benchen.

wajoo ziet er ziek uit. had hij hem niet goed vast ofzo?

Terug
Naar boven