MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Ik lig nu in de foetus positie huilend in een hoekje. Wtf man... Zieke bench! Geweldig om te zien hoe bevlogen hij ook is :)

Powerliften (of in elk geval de bench press) wel op de paralympics maar niet op de olympics? Zien ze powerliften als een gehandicapten sport? :mad:

Gewoon één van de sterkste RAW benchers ter wereld dus, en dat (vrijwel) zonder benen. Niet normaal.

Hij kreeg no lift door ongelijke strekking (lol)

Andere regels blijkbaar

Powerliften (of in elk geval de bench press) wel op de paralympics maar niet op de olympics? Zien ze powerliften als een gehandicapten sport? :mad:

Sorry hoor, maar wat een idiote reactie...

Ik was van plan dat te gaan onderbouwen, but I ****ing can't be bothered, ik ga nog een keer een replay van die beurt kijken...

Onderbouw dan, ben wel benieuwd

Onderbouw dan, ben wel benieuwd

Zo moeilijk is het toch niet?

- Powerliften is een relatief kleine sport, versplinterd in tig bondjes.
- Maar een klein deel dopinggecontroleerd.
- Bij het dopinggecontroleerde deel best veel positieve tests.

Ergo: commercieel niet overdreven interessant en een groot risico op negatieve publiciteit, terwijl er nog 345789062345786 sporten in de rij staan die ook olympisch willen worden.

Daarentegen kent het in het bankdrukken een van de weinige krachtsportdisciplines die voor een vrij brede groep van gehandicapten te beoefenen is zonder enorm ingewikkeld te hoeven doen met categoriën. Voor de paralympics dus een uitstekende optie.

Ik druk nog een keer op replay...

182,5 strict log, wtf!

Terug
Naar boven