Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You're only going to get stronger, by building muscle.
Guess what bro, dat is bullKracht is voor het grootste deel afhankelijk van neuromusculaire adaptatie en correleert in veel mindere mate met spiermassa. Uiteraard helpt het hebben van veel spiermassa mee, maar is niet de belangrijkste en zeer zeker niet de ENIGE factor.
Hoe word je volgens jou sterker zonder weightgain dan?
Simpel gezegd maak je de aansturing van je spiervezels efficienter, doordat je CZS efficienter werkt. Mbv actie potentialen (elektrisch signaal) stuur je je neuronen (zenuwen) aan. Wij zijn wat betreft als mensen verreweg van efficient. Er zijn gevallen bekend van mensen die in de elektrische stoel terecht komen en die tijdens de executie alle spieren lostrekken van het bot aangezien de elektrische stroom het volle potentieel toont van de spieren. Mbv training kun je dus ook efficienter worden en meer kracht produceren zonder meer spiermassa op te bouwen. Anders zouden krachtsporters altijd een klasse omhoog moeten om sterker te worden.Exact, zie neuromusculaire adaptatieSimpel gezegd maak je de aansturing van je spiervezels efficienter, doordat je CZS efficienter werkt. Mbv actie potentialen (elektrisch signaal) stuur je je neuronen (zenuwen) aan. Wij zijn wat betreft als mensen verreweg van efficient. Er zijn gevallen bekend van mensen die in de elektrische stoel terecht komen en die tijdens de executie alle spieren lostrekken van het bot aangezien de elektrische stroom het volle potentieel toont van de spieren. Mbv training kun je dus ook efficienter worden en meer kracht produceren zonder meer spiermassa op te bouwen. Anders zouden krachtsporters altijd een klasse omhoog moeten om sterker te worden.
Waarschijnlijk om op te heffen, maar ik ben niet zeker.
He competed in the 2000 Summer Olympics and finished 10th. In the qualifying for the Olympics, during the 2003 World Championships, on his final lift he single-handedly secured three spots for athletes from the U.S. in the 2004 Summer Olympics. In the Olympics, he finished 7th in his weight category,[6] setting a new American record with his total of 430 kg and his clean and jerk of 237.5 kg.
Aside from his weightlifting prowess, Hamman also plays basketball and golf. Despite his 350 pounds (160 kilograms) frame, he can hit a golf ball 350 yards (320 m), do a standing back flip, and leap vertically three feet (0.9 m).
Flip gaat hard!
160kg met magnesium alleen is sterk.
http://www.youtube.com/watch?v=E6Au6jx9FGE&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=UBIBqZhp2dA&feature=plcp
Die Flip heeft ooit in Borger getraind bij een sportschool waar ik ook lid was!
Sterke gast maar weet zijn kracht niet goed te gebruiken had ik altijd het idee.
Ik vind het mooi om te zien hoe enthousiast hij is voor de sport.volgens mij heeft hij als jonge gast 10 jaar of iets meer geleden.
getraind bij atlas en heeft een aantal wedstrijden meegedaan.
hij is geestelijk gehandicapt en helemaal gek van krachtsport dat is wat hem rustig houd.
het is mooi om te zijn dat ook hij door te trainen daar zijn ei in kwijt kan.
betere begeleiding kwa krachttraining zou beter zijn. maar daar in tegen mooi dat ze zo een jongen nu man wel zijn eigen hobby laten doen.
ik vind er niks belachelijks aan petje af eerder.
dit zijn alle woorden die ik er kwijt aan wil