MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Cool filmpje. Je zou maar gespot worden door Ed... dan mag en kun je niet falen!

Bruut die coan, mehdi zelf is maar een ecto nerd.

Big Mike T ook op de achtergrond.

die buffel met die witte trui is Brian Siders volgens mij

Ik dacht dat ie ging instorten, hij zakt wel heel erg snel zeg.
Hm, nu ik hem nog een keer valt het mee omdat je het verwacht.

Mehdi is speciaal daarvoor naar de USA gereisd om een masterclass van Ed Coan te krijgen?

Wel bruut. Ed Coan is toch een levende legende.

Die Lupac zat in mijn klasse op het EK in juni. Flinke jongen is het.
Beetje angstaanjagende kop wel voor 21 jaar.

Ik vraag me altijd af waar dat aan ligt dat die gasten zo snel een bloedneus krijgen?

Ik vraag me altijd af waar dat aan ligt dat die gasten zo snel een bloedneus krijgen?

Denk door de druk op je kop bij erg zware beurten.. Weet het niet eig. heb het zelf nog nooit gehad, wel met eerste keren equipped squatten bloedvat in oog gesprongen en kop vol rooie stippen door de druk, dus gok zowat zelfde redenen.

Het zijn ook hele kleine bloedvaatjes en het lijkt erger dan het is.

Zijn ook behoorlijk wat amerikanen die 'cheque drops' gebruiken. Is een enorm levertoxisch middel waarvan je een aantal mcg onder de tong druppelt 30min voor aanvang van je beurt. Nor-adrenaline en adrenaline productie schieten door het dak en eiwitsynthese vliegt omhoog (ook al heb je daar op dat moment niets aan). Hartslag en bp gaan als gevolg van de nor-adrenaline ook enorm omhoog en dit is mede de oorzaak dat bv Ryan Kennelly iedere keer met een bebloed gezicht onder de bar uit kruipt :) Gekke gasten... haha

Terug
Naar boven