Sheikh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
Hij kan geen grotere rom nemen toch door zijn buikomvang. Verder zit er weinig cheat in IMO. En bij rows mag je cheaten... oh dat mag bij iedere oefening trouwens

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij kan geen grotere rom nemen toch door zijn buikomvang. Verder zit er weinig cheat in IMO. En bij rows mag je cheaten... oh dat mag bij iedere oefening trouwens

ik maak een schrijffout,jij bent gewoon een klucht die denkt dat hij serieus is maar zich gedraagd als een clownals je life wedstrijden hebt gezien kan je al niet serieus genomen worden

gooi zo eens een barbell van 140kg naar voorWat ik zie is iemand die een barbell op zijn borst naar voor smijt en dan een sit-up doet, niets speciaals

Ik snap nooit waarom mensen de Barbell naar beneden duwen bij Deadlifts. En vind die Hickson alsmaar meer een dwaas.

Ik snap nooit waarom mensen de Barbell naar beneden duwen bij Deadlifts. En vind die Hickson alsmaar meer een dwaas.
Schreeuwen in de camera is ook een nieuwe hype en alles easy noemen