Michel38
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Is die kerel niet later overleden ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope die kerel heeft afgelopen weekend nog 475kg gesquat.
Andrey Malanichev

ben ik de enige die er geen klote aan vind aan al die elite fts filmpjes? sterke mensen maar allemaal mono lift high box squats enz, erg sterk maar ik kijk er niet graag naar, zie liever normale (diepe) squats uit een normaal rek

Ze zijn wel ontzettend sterk, maar ik vind het ook minder leuk om te zien. Dan zie ik liever mensen als Malanichev of Koklyaev zonder fancy shit hun ding doen. Ik mis ook echt de training video's van Konstantin Konstantinovs die heeft al 2 jaar ofzo geen video op youtube gezet. Maar hij doet wel mee eind deze maand aan Battle of the champions. Ik ben zeer benieuwd hoeveel dat monster nog kan deadliften.ben ik de enige die er geen klote aan vind aan al die elite fts filmpjes? sterke mensen maar allemaal mono lift high box squats enz, erg sterk maar ik kijk er niet graag naar, zie liever normale (diepe) squats uit een normaal rek

ben ik de enige die er geen klote aan vind aan al die elite fts filmpjes? sterke mensen maar allemaal mono lift high box squats enz, erg sterk maar ik kijk er niet graag naar, zie liever normale (diepe) squats uit een normaal rek
http://www.youtube.com/watch?v=RzT1lY-q-hg
Chinese weightlifter 200kg back squat x 13 reps @ 17 years old