XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

Joahh ik normaal ook niet, maar 472,5 is wel net andere koek...

koekjes zijn slecht man allemaal suikers enzo

Deze judges kan ik ook niet echt serieus nemen, dat die eerste 3 squats worden afgekeurd

http://www.youtube.com/watch?v=VNUC691dYFY

Blaine Sumner heeft dan ook wel een reputatie wat betreft hoog squatten en dan krijg je dat ze je niet het voordeel van de twijfel geven. Het is nou niet alsof die ruim op diepte zit, de 2e en 3e zijn net aan twijfelbeurtjes (die ik wel net wit zou geven uit deze hoek).

Als je ook z'n trainingsfilmpjes ziet vraag ik me af waar zijn gezond verstand zit.

Ook die 3e benchbeurt, totale kamikaze. Deed hetzelfde op het WK om zogenaamd met de favorieten mee te gaan doen om de titel en dan op een haar na uitbommen en maar 3 of 4 beurten goed van de hele wedstrijd.

365 bench proberen :roflol:

verder vond ik hem wel gewoon erg sterk voor de dag komen gisteren, had hij 1 squat goed gehad kwam hij wel op een heel dik totaal, in de buurt van podiumplek op wk vorig jaar.

Zeker hij is verschrikkelijk sterk. Zegt al genoeg dat je zo'n gewicht met zo'n forward lean kan controleren.

Hahahah

Wat een ****ing buffel, die Dan Green!

hij bedoelde mogelijk : maw => Met andere woorden.

???

Green is een animal

dat en ze zijn amper gelocked... maar het blijft een baas

Zal ie zn redenen wel voor hebben :). Vind die paused squats ook altijd erg bazig van die weightifters

Terug
Naar boven