AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

ik word trouwens ziek van het wachten op wsm 2013 heat 4!!! WTF!!!!

Vind dat maar k*t lifts. Touch en go slaat nergens op als de 1e rep al een strain is en dan de andere 7 makkelijker doen dan de 1e

Vind dat maar k*t lifts. Touch en go slaat nergens op als de 1e rep al een strain is en dan de andere 7 makkelijker doen dan de 1e

Niet dat ik niet snap wat je bedoelt, maar niemand beweert dat hij die reps ook dead stop kan. Het is alsnog een zieke deadlift

Nice lifting van lil wayne!

Niet dat ik niet snap wat je bedoelt, maar niemand beweert dat hij die reps ook dead stop kan. Het is alsnog een zieke deadlift

Niet dat Mike niet weet dat hij dat niet bedoelt en je eigenlijk ook niet weet wat Mike niet bedoelt, maar hij heeft een punt.

Discussie is hier al vaker geweest over die n*ger. Ik heb m niet zo vaak op meets bezig gezien, alleen in die animal cage eigenlijk en daar had ie ook wel moeite met lockout, zou die toch beter z'n reps paused kunnen gaan doen. Misschien dat ie in andere trainingen wel paused werk doet.
Die kerel is overigens gewoon misvormd en maakt er goed gebruik van. Als ie z'n armen laat hangen en z'n vingers strekt zit ie al bij z'n knieën ongeveer met zijn vingertoppen, echt ziek. Benchen kan ie dan ook voor geen meter.

Volgens mij bencht hij nog wel iets van 140 raw aan 60kg ofzo?

Maar is verder een aparte lifter, kan wel enorm grinden bij een max deadlift. Verder zal zo iemand ook niet echt pronken met gym sets, maar draait het gewoon om wat er op een wedstrijd getild wordt.
Hij deed die CAPO wedstrijd mee en zal ergens in januari RUM 9 meedoen, evenals Malanichev, Dan Green, Lilliebridges, Brandon Lilly, Zahir Khudayarov, Brent Willis, Grant Higa, Garret Griffin, Jordan Wong, Vashon Perryman, Ben Seath en nog veel meer van die animal pak sponsored lifters en andere insane raw lifters die ik ff niet uit mn hoofd ken.

http://www.youtube.com/watch?v=DchUE6Wy67s

Even snel het universum herstellen door een kick-ass touch en go deadlift set te posten.

indd , uiteindelijk gaat het om de deadlift vanuit een dode positie naar lockout krijgen ( doelgericht welke sport je najaagt en/ of wat je mooi,leuk vindt) T&G vind ik zelf een hele goede veilige manier om staalkabels te smeden en je lockout te versterken in die 80%ish van je 1rm als je meer 5 of meer reps doet ,zonder om de week een bezoekje te brengen naar snapcity. Dus mooi of niet het heeft belangerijk doel om 80 procent van de movement te trainen.

Dat doet geen deugd.

goeie shoulder dislocations

en daarom geen zware oly lifts met straps dus

Eigenlijk doen alle top gewichtheffers gewoon hun trainingslifts voornamelijk met straps, ook zware pr beurten. Denk dat dit gewoon een kwestie is van te laat los laten of straps te strak, want losjes is genoeg.

Terug
Naar boven