XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

ze fokken er gewoon op daar in china

echt no doubt in my mind ook al ontkennen ze het

damn die meid.

Clitje zal al lekker groeien :cool:

ze fokken er gewoon op daar in china

echt no doubt in my mind ook al ontkennen ze het

toen ik zelf nog tafeltennisde hoorde je wel verhalen hoe het daar aan toe ging met tafeltennis.
nog erger dan basketball en football in the USA :roflol:

10 jaar oud met talent, maandag tot zaterdag in trainingskamp alleen zondag thuis, 3-5 uur per dag trainen.

zal me niets verbazen als het zelfde is met Olympic lifting, maar indd dat ze er op fokken zal ook wel gebeuren.

Snap city

[Link niet meer beschikbaar]

wtf gebeurd er nou eigenlijk? hoe kan überhaupt zoiets gebeuren?

Quads scheuren letterlijk van de aanhechtingen met het bot af. Lichaam kan het gewicht gewoon niet aan, wellicht is het bij equiped lifting moeilijker in te schatten aangezien je vaak al ver boven wat lichamelijk zou kunnen lift.

Dit lijkt me gewoon een singlet. Ik denk dat er bij zo'n blessures gewoon echt iets bizar mis gaat want je ziet het ook bij beurten die gewoon haalbaar moeten zijn.

Dit lijkt me gewoon een singlet. Ik denk dat er bij zo'n blessures gewoon echt iets bizar mis gaat want je ziet het ook bij beurten die gewoon haalbaar moeten zijn.

Lijkt me toch dat je al een tijdje moet aanvoelen dat je quad niet in orde is, kan me niet voorstellen dat zo'n grote spier zonder waarschuwing van het bot afscheurt. ??????

Hij wankelde al zo erg bij het unracken had hem al lang terug gelegd.

Ik las trouwens dat dit zn opener was, dus zal zeker geen gewicht geweest zijn dat hij nog nooit gedaan had.

Ik las trouwens dat dit zn opener was, dus zal zeker geen gewicht geweest zijn dat hij nog nooit gedaan had.

hij squat wel echt vrij bijzonder

bij het zakken meteen die knieen naar voor en naar binnen gooien en ongeveer dubbelvouwen
https://www.facebook.com/video.php?v=1432635977033210&set=vb.100008604641958&type=2&theater

---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:57 ----------

fucking demotiverend en extreem motiverend tegelijk :roflol:

beest

Terug
Naar boven