- Waardering
- 437
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
Wat beelden van WSM 2015
[Link niet meer beschikbaar]
Lijkt wel echt een blessurefeest te worden. Hopelijk kunnen ze nog een finale houden als het zo blijft door gaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat beelden van WSM 2015
Wat beelden van WSM 2015
Wat een stomme events ook ...
Die Norse Hammer ... wat is de meerwaarde over fingals fingers? Behalve dat je die zooi zijdelings moet opheffen en je lichaam er dan onder moet torsen ...
Die Norse Hammer ... wat is de meerwaarde over fingals fingers? Behalve dat je die zooi zijdelings moet opheffen en je lichaam er dan onder moet torsen ...
vind het in theorie wel een toffe event passend bij de 'feel' van strongman, maar in de praktijk is het dusdanig blessuregevoeliger (volgens mij) dan gewoon fingers dat het nogal een stomme vervanging is
een yoke optillen is een grotere rom dan zijn squat
Dat is strongman. Vroeger renden ze zelfs met koelkasten op hun rug en moesten ze touwtrekken of elkaar uit de ring duwen met een paal. Vooral dat laatste was ook erg blessuregevoelig.
dan heb ik dalijk ook pijn aan mijn arm

Dat is strongman. Vroeger renden ze zelfs met koelkasten op hun rug en moesten ze touwtrekken of elkaar uit de ring duwen met een paal. Vooral dat laatste was ook erg blessuregevoelig.