Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

465kg x2 yoke uittillen

Shit is about to get real

Screenshot_2015-08-10-01-19-38.jpg

zahir had een response op ig maar die is er weer van af. Stond dat hij eric een toffe gozer vond en met killing him puur z'n squat bedoelde. Ook dat eric de groeten aan z'n vader moest doen.

Kinderachtig gedoe.
Veel te hoge squats ook weer, allemaal twijfelachtige schijven eraan, zesentwintig man die er omheen staan en overal aan zitten. Sterk maar het gaat helemaal nergens meer over. En raw with dad lilliebridge die m outcallt op zn hoge squats, hij is die backyard ipa meet alweer helemaal vergeten zeker.

Erg gezellig inderdaad :

zahirkhudayarovpowerlifter You picked the wrong person to talk shit to. "f**k Eric, Ima Kill you, Lillie kill" Lmao… After trying to decipher what you were actually trying to say in your video, I finally got the hint after watching it 10 times. You know, your big loud mouth doesn't impress me. Neither do your mile high squats. 2 high shitty squats don't = 1 good one. If you think you're doing something impressive, look at the picture above and guess again. Your gym squats are embarrassing. Let's move on to the bigger picture here. What's your best total? Last time I checked, it was far from 1,100kgs. Your gym buddies are sitting there blowing smoke up your ass telling you your squats are "good", clearly they're not. Again, I'm not impressed, and sure as hell am not scared of you. Beating you won't be that hard, especially since I'm already a head

This is Zahir's response to Eric:

Whatsup @ericlilliebridge , well im glad I pissed you off. Take it how you want to, you are my biggest rival and motivation. Maybe its also good for you, Maybe you get pushed to do better and better. Here is some facts.. 1. That was 2nd rep, and you froze the picture a touch to high,first rep was fairly deep .2. I dont understand how you are ahead when im doing your max for 2 reps at 25kg less bodyweight? 3. I got the world record with 450kg in 125kg class, and 400kg in 110kg class, that were done in official competiton. 4. Im planing to do 485-490kg in the GPA meet. Anyway, we are rivals, fighting for the nr 1 place in the world. When I say i kill you, it does not mean I Will kill you, but I am sorry to say that I world have to kill your squat records. Take care, say hi to your dad from me, we respect what you guys do. Personally im happy with the rivalry we got going. Be safe, see you at GPA worlds lad!!

Eric's latest response:

@zahirkhudayarovpowerlifter Don't flatter yourself and think you pissed me off. I had a very good laugh at your video. First from the high squats, 2nd from the childish shit talking. 1. Both squats were high, no matter what angle they were taken from. 2. Unless you don't know how to do math, 1,030 is higher than 992 in completion. Also, you're not doubling my max when I haven't actually "maxed" out yet. Again, 2 high squats don't = 1 good one. 3. I have broken the world record squat over 7 times @ 275 and have broken the world record total 3 times and still currently hold the record. 4. I hope you learn how to hit depth by your meet day, because if not, you're in trouble! Those numbers sound nice and all, but they're all talk, just like you. I never took your "kill me" literally, but what you said was ignorant and childish. I could easily make a video, out squatting you and talking shit about you, but I won't stoop down to your level. I'll just keep doing my thing and training to beat myself, just like I have been. Good luck with your meet

Een van de sterkste en uit dat deel van de wereld is Kirill Sarychev. Lift bovendien netjes en raw. Komt echt van een andere planeet zo sterk. Nog een jonge twintiger en welbespraakt. Hopelijk blijft hij heel, dat kan een hoop records opleveren.

http://www.youtube.com/watch?v=fq_JCibQwpA

t*fus allemachtig hey

Dat van een andere planeet was niets teveel gezegd

Ja klopt (mooie compilatie ook recent gepost dacht ik), hier nog maar een junior en al 300kg bench raw en hij is groot dacht 197cm of 2mtr. Komt uit '89.
http://www.youtube.com/watch?v=rRR1z7OwlWM

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Hier doet die in 2012: 280 +, 300+, 307,5+, 315
https://www.youtube.com/watch?v=qmmLKZVoEFI

Stelt niks voor.

you wot.. wat een monster.

Z'n deadlift + bench zijn hoger dan menig 3 lift totaal.

Nou, zelfde deel van de wereld...
Sarychev komt volgens mij uit St Petersburg en Zahir zit in Azerbaizjan ofzo. Dat is ongeveer net zo ver als van hier naar Noord-Afrika.

Maar supersterke lifter idd.

Nou, zelfde deel van de wereld... Sarychev komt volgens mij uit St Petersburg en Zahir zit in Azerbaizjan ofzo. Dat is ongeveer net zo ver als van hier naar Noord-Afrika. Maar supersterke lifter idd.

Zeg dat maar tegen de leiders van de Soviet Unie :D

Eric Lilliebridge heeft een erg kort lontje gekregen de laatste tijd.

Een van de sterkste en uit dat deel van de wereld is Kirill Sarychev. Lift bovendien netjes en raw. Komt echt van een andere planeet zo sterk. Nog een jonge twintiger en welbespraakt. Hopelijk blijft hij heel, dat kan een hoop records opleveren.

hij is al een keer flink kapot gegaan toch? meen me te herinneren dat hij daarover vertelde in een vid van misha. is ook relatief recent pas weer begonnen met squatten dacht ik.

400/300/400 raw totaal pls

hij is al een keer flink kapot gegaan toch? meen me te herinneren dat hij daarover vertelde in een vid van misha. is ook relatief recent pas weer begonnen met squatten dacht ik.

hij had meerder rug en knie blesurres gehad volgens mij, dat zei hij in een interview ergens.

ook zei hij dat het voor hem wel mogelijk was om malanishev zijn total te verbreken als hij met wraps zou gaan trainen. hij hoefde dan maar iets van 410kg te squatten ofzo:p

Klopt. Ze hamstring was niet helemaal goed meer (dacht sinds Sydney). Volgens mij is hij in Juni weer begonnen met rustig sq. Daarnaast is het organiseren van een toernooi en eraan meedoen niets, hij heeft weleens gezegd dat hij zich wel tot tien weken opsluit/ afzonderd voor een toernooi. Geen afleiding, alleen maar trainen.
hij had meerder rug en knie blesurres gehad volgens mij, dat zei hij in een interview ergens.

ook zei hij dat het voor hem wel mogelijk was om malanishev zijn total te verbreken als hij met wraps zou gaan trainen. hij hoefde dan maar iets van 410kg te squatten ofzo:p
Klopt. Alleen hij wilt zonder wraps.

Terug
Naar boven