Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

touch n go sumo deadlift met straps en een deadlift halter is wel echt 1 van de grootste egolift variaties die ik kan bedenken :roflol:

ziek sterk wel verder

'' bas, als je op die manier door blijft deadliften zit je op je 30ste in een rolstoel ''

zie het.

Maar waar was lockout?

Je ziet toch duidelijk van 2:48 tot 2:55 een static hold met die 386 kliko?

Su Dajin (77kg) 280kg Squat

Vind het interessant hoe je flink wat variatie hebt in hoe diep oly lifters van top niveau squatten. Sommigen gaan echt ATG en anderen komen een stuk hoger al met de knieen naar voren.

Weet iemand of dit een verschil in coaching/aanpak is of doen de atleten gewoon wat voor hun werkt/goed voelt (aangezien de squat voor hun toch meer een middel is dan een doel op zichzelf)?

Prachtig fysiek en stronk as phuck

Vind het interessant hoe je flink wat variatie hebt in hoe diep oly lifters van top niveau squatten. Sommigen gaan echt ATG en anderen komen een stuk hoger al met de knieen naar voren.

Weet iemand of dit een verschil in coaching/aanpak is of doen de atleten gewoon wat voor hun werkt/goed voelt (aangezien de squat voor hun toch meer een middel is dan een doel op zichzelf)?
Aan wie denk jij die echt ATG gaan? Ik denk dan aan Klokov (sowieso geval apart) en Clarence Kennedy (self-taught). Of bedoel je ook al wat minder extreem?

Bij de training footage van nationale teams zie je volgens mij alleen maar parallel squats, zou even niet zo goed weten wie echt veel dieper gaat. Zelfs op front squats niet. Rond hun max squat blijven ze ook nog een tikje hoger.

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

wat

3x 317.5 kg / 700 lbs paused deadlift

1040 lbs door Zahir

260?

atg en paralel zijn IMO wel heel andere dingen. Zeker in deze context kan een atg squat best niet eens par zijn door de enorme knee travel. Volgens mij proberen ze voornamelijk enigsinds in dezelfde torso posite te blijven ls dat ze een clean vangen.

Terug
Naar boven