MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

nieuw deadlift WR voor Yuri belkin

420 @ -110kg klasse

Saryshev heeft een hoger totaal neergezet raw met sleeves dan Ray williams

Haha knettergek (jujimufu). Flink beest ook.

Die clean gaat ook zo absurd makkelijk, hoe dan?!

Die clean gaat ook zo absurd makkelijk, hoe dan?!

6e31d4d3db73abde59f4d96f4a80576219cff6e4a6d7680647a22b904a020ab6.jpg

Ik denk fake. Echt verdacht weinig whip op die baar met zo'n gewicht.
Plus, zijn techniek is ook plots overdreven smooth op een gewicht dat een WR moet zijn.

Ik denk fake. Echt verdacht weinig whip op die baar met zo'n gewicht.
Plus, zijn techniek is ook plots overdreven smooth op een gewicht dat een WR moet zijn.

Ik zat ook al te kijken naar de whip die verbazingwekkend klein was. Misschien hebben ze perongeluk een PL-gebruikt op die wedstrijd. Ben zelf ook erg skeptisch, we horen het vanzelf wel.
Wat smooth-heid betreft verbaas ik me niet meer over gemak bij dikke WRs, vooral als ik altijd zo die squat WRs van Ray Williams zie

1. Misschien hebben ze perongeluk een PL-gebruikt op die wedstrijd.
2. Wat smooth-heid betreft verbaas ik me niet meer over gemak bij dikke WRs, vooral als ik altijd zo die squat WRs van Ray Williams zie

1. Een stijve PL stang op oly lifts heeft volgens mij enkel als gevolg: minder zware lifts (hun techniek is daar op ingesteld en ze halen er toch serieus wat kilos uit) en meer blessures. Die stangen absorberen een aanzienlijk deel energie.

2. Bij powerliften kan het inderdaad dat een (bijna-) WR er relatief easy uitziet. Betekent niet dat hun techniek plots anders is, zoals je hier in dit filmpje ziet tegenover de gebruikelijke techniek van lovchev

14 kg boven het wr van Ray Williams :eek:

1005 RAW Squad

Bedankt, die hadden we nog niet gezien!

42x180kg squat

casual op zijn loopschoentjes... :o
Ik word al misselijk als ik er aan denk, dayum, 42 reps :eek:

gruwelijk setje :D

Sommige zullen het niks vinden, maar ik vond het wel tof.

Terug
Naar boven