wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik noem het dom zijn vanwege niet te ademen tijdens de lift, wel nice dat hij erna nog een rep uitperst![]()

Ik noem het dom zijn vanwege niet te ademen tijdens de lift, wel nice dat hij erna nog een rep uitperst![]()
Dat gewicht op die manier cleanen en vervolgens via een press in je nek leggen om nog een paar squats eruit te persen.HardcoreDat gewicht op die manier cleanen en vervolgens via een press in je nek leggen om nog een paar squats eruit te persen.

En die diepte op zo'n smalle stance squat... impressive![]()

haha die mother****er is wel lenigEn die diepte op zo'n smalle stance squat... impressive![]()

Dat is 100 kg ofzo en hij houdt hem perfect in bedwang! 

wow 30x100kg en dan volledig uitstrekken1x 30x100 bankdrukken gedaan, maar dan wel steeds volledig uitgestrekt.
Dat was toen m'n derde set, en de laatste van de training.
Daar ga je helemaal kapot op!
50x is beestachtig, ook al strekt hij ze niet uit!
Die one arm snatch is helemaal beestachtig!
Die halter zo in bedwang houden aan het eind van de beweging is op zich al heel knap.
Dat is toch Koklyaev..?
Mooie filnpjes weer, ook van de "gewone(re) jongens"!![]()

erg knap.Ja, ziet er een sympathieke gast uit idd.jep zag m gister ook nog op rtl 7, echt een relaxte gast ook
Yep, samen met m'n 12x120 en 1x180 is het de beste set die ik me kan herinneren ooit gedaan te hebben.