Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

Serieus? Hij wist mij nog niet echt te pakken. Ik ben net die n*ger met zijn broertje tegengekomen, ik hoorde dat het daarna echt begint. Ik moet hem eigenlijk weer even oppakken, maar heb nu ook Destiny liggen.

Serieus? Hij wist mij nog niet echt te pakken. Ik ben net die n*ger met zijn broertje tegengekomen, ik hoorde dat het daarna echt begint. Ik moet hem eigenlijk weer even oppakken, maar heb nu ook Destiny liggen.

Ja dan begint het leuk te worden ;)

Titan level 2 checking in..

Ik hou The Last of Us wel achter de hand voor als PSN er eens uitligt ofzo. Ik heb weer voor de Hunter gekozen net als in de beta. Ook omdat mijn broer de Titan kiest en ik vrijwel altijd samen zal spelen, ik neem aan dat het handiger is beide een andere klasse te hebben. Post je PSN even in het Destiny topic anders.

Sinds een paar dagen Plants vs zombies garden warfare, fucking vet dit :cool:

Wie nog meer fifa 15?

fifa 15 wordt wss 70 euro,
vi abonnement voor 6 maanden vi premium + fifa15 was 63 euro!
dus 25 sept ligt die op de mat, en me vi abonnement heb ik natuurlijk al opgezegd :p

kan niet wachten!

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

en die blaadjes gooi ik wel op me werk neer, hebben ze wat te lezen in de pauze hahaha

fifa 15 wordt wss 70 euro,
vi abonnement voor 6 maanden vi premium + fifa15 was 63 euro!
dus 25 sept ligt die op de mat, en me vi abonnement heb ik natuurlijk al opgezegd :p

kan niet wachten!

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

en die blaadjes gooi ik wel op me werk neer, hebben ze wat te lezen in de pauze hahaha

Online 55 ofzo..

ik zit ook te wachten op fifa 15, wanneer komt hij uit?

BTW als iemand vrienden zoekt op PSN: voeg me toe JurgenB1990

Is destiny het kopen waard? Ik heb wel borderlands helemaal kapot gespeeld en hoorde dat het ongeveer hetzelfde soort genre is

Moet je het destiny topic even bekijken.

Ik ga iig nog even wachten met deze console. Destiny weet me ook nog niet echt te overtuigen, dus om dan nou die bundel te halen.

Moet je het destiny topic even bekijken.

Ik ga iig nog even wachten met deze console. Destiny weet me ook nog niet echt te overtuigen, dus om dan nou die bundel te halen.

Van 't weekend wil ik hem volop gaan spelen dus dan kan ik je wel een beter beeld geven. Tot nu toe zijn de verhalen heel wisselend, maar volgens mij hebben veel mensen hun oordeel te snel klaar.

Zou ook goed kunnen. Maar ik heb ook eigenlijk niet zo'n zin om weer een aantal keer €20 te betalen, om te kunnen blijven spelen (met plezier dan, niet in een uitgestorven wereld).

Dat is ook wel zo, maarja als het echt veel toevoegd doe ik dat liever dan dat ik voor 60euro een matige nieuwe game koop. De eerste twee uitbreidingen kun je voor 35 euro halen volgens mij en dan ben je wel weer een halfjaar verder.

Heb jij ook weer gelijk in. Wie weet haal ik hem alsnog wel gewoon in een opwelling.

doen doen doen!

Gisteren vlak voordat de mediamarkt dicht ging snel nog even gehaald. Keke.

Haha nice man

Alleen mijn gratis maand ps plus doet t niet of zo, die code doet Foktop.

Ik zie dat ik nog geld heb op mn account, alleen ik moet dus een creditcard hebben om een of andere reden.

Edit: alles werkt nu.

Laatst bewerkt:
Mijn ps4 spuugt de cd's continu uit, ik kan er nu niks meer in doen. Dit was al eerder zo maar ik dacht het opgelost te hebben door hem op filtjes te zetten. Weinig zin om hem op te sturen eigenlijk maar zal wel moeten ben ik bang.

---------- Toegevoegd 14 September 2014 om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst 13 September 2014 om 23:42 ----------

f**k, nu doet ie helemaal niks meer :S

Terug
Naar boven