Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

The Crucible = PvP. Daarin heb je verschillende modes zoals control en clash (en dat is t wel zo'n beetje). In het begin wel lachen, na meer dan 400 potjes niet meer zoveel aan. Na een week heb je inderdaad nog niet zoveel gedaan.

Bedoelde met die andere Rumble, maar zie net dat dat een onderdeel van the crucible is

Content is niet matig, content is gewoon zwaar slecht. Destiny is voor mij de tegenvaller van het jaar. Heeft zo verschrikkelijk veel potentie om een geweldige game te zijn/worden. Helaas is dit verpest door de ontwikkeling van de game te veel te pushen waardoor er een game op de markt is gebracht die zijn geld niet waard is. Concept is super gaaf, ze hadden er alleen veel en veel meer content bij moeten lanceren. Niet pas na 3 maanden als iedereen het al beu is en er ondertussen nieuwe (betere) games zijn uitgekomen.

Ik hoop dat ze van hun fouten hebben geleerd, en hier rekening mee houden met Destiny 2 (als ie er komt).

eindelijk mensen die het met me eens zijn:P was al snel uitgekeken.

Dat is waarschijnlijk omdat jullie alleen hebben gespeeld. Als je Destiny met een groepje speelt kun je elke dag de Daily doen en elke week de Raid, Nightfall en Weekly. Dat is leuk en heb je (enige) skill voor nodig.
De story en de strikes zijn peanuts en afgezaagd en de verhaallijn heb jij helemaal gelijk in.
Maar goed ieder z'n ding.

nee speel altijd met collega en nu samen cod aw.
elke keer zelfde missies opnieuw in destiny enzo gewoon geen zin meer.. beetje overhyped in t begin en ik had geen andere spellen nog omdat ik het destiny paket had gekocht

Dat is waarschijnlijk omdat jullie alleen hebben gespeeld. Als je Destiny met een groepje speelt kun je elke dag de Daily doen en elke week de Raid, Nightfall en Weekly. Dat is leuk en heb je (enige) skill voor nodig.
De story en de strikes zijn peanuts en afgezaagd en de verhaallijn heb jij helemaal gelijk in.
Maar goed ieder z'n ding.

Nee heb de game juist alleen maar met maten gespeeld en headset erbij. Het is leuk ja, voor een week. Want je kunt idd nightfall en weekly spelen, maar waarom zou je dat willen? Het is constant dezelfde missie spelen. Op een gegeven moment ging ik een strike voor de 20ste keer spelen en toen verklaarde ik mezelf echt voor gek.

De game heeft geen (amper) verhaal, geen diepgang, slechte pvp mode, zeer weinig content.... Het is een constante herhaling van missies die je al hebt gespeeld. Ik snap niet dat mensen deze game kunnen verdedigen.

Tsja, het is niet de topper die het had kunnen zijn, maar heb me er aardig wat uurtjes mee vermaakt. En af en toe die Raid enzo doen is nog wel leuk maar ik ga het geen hele avonden meer spelen helaas.

Mass Effect 4 :heart: :D

Content is niet matig, content is gewoon zwaar slecht. Destiny is voor mij de tegenvaller van het jaar. Heeft zo verschrikkelijk veel potentie om een geweldige game te zijn/worden. Helaas is dit verpest door de ontwikkeling van de game te veel te pushen waardoor er een game op de markt is gebracht die zijn geld niet waard is. Concept is super gaaf, ze hadden er alleen veel en veel meer content bij moeten lanceren. Niet pas na 3 maanden als iedereen het al beu is en er ondertussen nieuwe (betere) games zijn uitgekomen.

Ik hoop dat ze van hun fouten hebben geleerd, en hier rekening mee houden met Destiny 2 (als ie er komt).

++
En dan te bedenken dat dik gedrukte content ook nog zeer scharrig/weinig is en ze daarbij ook nog eens quests als experimenteel durven te bestempelen.

Paar potjes COD gedaan, fucking niceeee

Na die shitstorm die die game vanaf dag 1 kreeg kwam het niet eens meer in me op om die te gaan halen. Morgen the crew beta, daar verwacht ik wel meer van.

het feit dat ze het een jaar hadden uitgesteld stelde me wel wat gerust. tevergeefs helaas.

COD is echt nice. Echt nice.

True that, cod is the shit.
Toch zo nu en dan Destiny doen. Warlock starten :)

t*ring lastige teams gisteren in BF4 ;\. Hopelijk gaat 't vanavond beter.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook al 2 dagen CoD:AW erop zitten, moet toch zeggen dat het een erg leuke game is! Ik speel alleen multiplayer maar is zeker erg uitdagend:cool: Tot nu doe kill ik het meeste met mijn Gouden AK :)

Ik ook. Ben nu overgestapt op de AF5 en de BAL voor de verandering..

Terug
Naar boven