Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

Ps3 zat bij de release op 600 euro, dus vind ik 400 voor de ps4 niet eens duur, ben wel eens benieuwd naar de xbox 720

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar goed wat had je anders verwacht van een console, performance gelijk aan een 900/1000 euro pc is gewoon onrealistisch. Ik had echt niet verwacht dat de ps4 zo goed met huidige PC's mee zou kunnen gaan.

PC blijft superieur natuurlijk, maar goed ik hoop dat betere console hardware misch ook wat betere ports opgaat leveren.

idd, we moeten ook niet vergeten dat een 1 op 1 vergelijking tussen console en pc weinig betekend. aangezien de console dedicated is, wat een aardig verschil maakt.

wordt DriveClub niet gratis voor PS4?

• Topic Starter Topic Starter
9sue6g.jpg

De DualShock 4 is echt een verbetering ten opzichte van de DS3. Iets langere handgrepen en verbeterde triggers, meer was ook niet nodig.

De console zelf zullen we vast en zeker op de E3 in Juni te zien krijgen.

De handgrepen zijn net zo lang als die van de 360 controller zoals hier goed te zien is, alleen zijn ze smaller. De DS4 zal heerlijk in m'n handen liggen, zal toch wel.

• Topic Starter Topic Starter
PlayStation 4 kan geen games maar wel video in 4k afspelen

Sony's nieuwe console PlayStation 4 kan video's afspelen in 4k, maar geen games. Dat meldt gamesite JoyStiq op basis van een interview met een topman van Sony. Upscalen doet de nieuwe PlayStation ook niet; video moet opgenomen zijn in 4k.
Dat de PlayStation 4 video's in 4k kan afspelen, komt niet als een verrassing. Sony is bezig om de technologie te pushen en kwam afgelopen jaar als een van de eerste met tv's en content op 4k-resolutie. Games zullen echter niet in ultra-hd worden gespeeld, zegt Sony-topman Shuhei Yoshida in een klein vraaggesprek met Joystiq.

Ultra-hd is een technologie die nog in de beginfase zit. Tweakers heeft deze week voor het eerst een 4k-televisie getest en de eerste modellen zijn wereldwijd pas mondjesmaat op de markt gekomen. De prijzen liggen bovendien hoog: de meeste modellen kosten nog 10.000 euro of meer.
Sony kondigde deze week de PlayStation 4 aan. Daarbij werden sommige, maar niet alle specs en features genoemd. Daarnaast hield Sony de prijs en releasedatum voor zich. Ook toonde Sony de console niet: de definitieve versie zou nog niet af zijn, zo zei de Japanse fabrikant.

Bron: Tweakers.net
Had ook niet anders verwacht.

Zou ook wel te vroeg zijn, misschien de volgende generatie
lijkt me wel sick

:roflol:

Dat zou inderdaad wel een beetje te vroeg zijn geweest, dat is ook wel op te maken uit de gekozen hardwareconfiguratie. Maar voor games is 1080p @ 60fps voorlopig voldoende vind ik zelf. 4K is op dit moment alleen nog voor de early adopters, dus de enkeling die zich zo'n tv kan veroorloven koopt ook wel een PS4 voor de afspeelmogelijkheden. Hieronder een voorbeeldfilmpje (je moet 'Originele' kwaliteit selecteren i.p.v. 1080p) in 4K, mijn CPU schiet naar 20% tijdens het afspelen. Moet je na gaan hoeveel rekenkracht er voor nodig is om af te kunnen spelen, laat staan in gaming.. :eek:

http://www.youtube.com/watch?v=Cx6eaVeYXOs

Laatst bewerkt:
Battlefield 4 aangekondigd voor nextgen.

Terug
Naar boven