MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

Haha, ja man.
Ik vind alleen de AK-12 super fijn en wissel niet graag van wapens.
Zou ik sowieso meer moeten doen i.v.m. exp. wat je unlocked..

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

Het spel is ook niet meer gemaakt 'wie-maar-de-beste-kd/ratio-heeft-staat-bovenaan'.
Je moet nu echt de vlaggen stelen of een hardpoint verdedigen om een goede score te krijgen.
Dat is een ++++++++++++

Mwah, unlocks vallen wel mee.
Mensen met COD add ob1saurus

Vince koop die game mane

Hebben jullie geen last van lag compensation? Waardoor je soms iemand eerder raakt maar hij jou alsnog killed vanwege lag? Hoor ik nu al voor de tweede keer op Gamekings.

Nee, nergens last van.

Ik doel op COD n*gger

Hebben jullie geen last van lag compensation? Waardoor je soms iemand eerder raakt maar hij jou alsnog killed vanwege lag? Hoor ik nu al voor de tweede keer op Gamekings.
Stuk harder om mijn killstreaks te krijgen. Geen idee of het daar mee te maken heeft. Volgens mij mis ik nog gewoon skill en map kennis, komt wel.

Hehhhhh is het al PS4 tijd?

No man. warkn.

Werreekeeeee ;\

Geen idee wat ik daarvan moet verwachten, heb de vorige delen ook nooit gespeeld.

is het al 5 uur?

fucking bout ;\

brrrrrrr

Nog een paar uuries en dan mogen we weeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

Joaaaah

Hohhhh gister paar ziek harde potjes gespeeld op BF4 maps rush, SAR 21 is te sick.

Laatst bewerkt:
Hohhhh gister paar ziek harde potjes gespeeld op BF4 maps rush, SAR 21 is te sick.

Deed je ook dit?

tumblr_n3qbbyDdQn1slik4to1_400.gif

Waar blijf je Savage?

Terug
Naar boven