- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit te twijfelen om hem bij launch te halen, wil eerst GTA V spelen
Maar dan ben je wel een skirre homoboii als je niet meteen een ps4 koopt. Als je matties gaan dan van ''eyy kill heb jij nog een ps3 ahaha tjappie''Ik ga wachten...generatie 1 is meeltijd niet zo degelijk...weinig games bij launch. Liever wachten en dan direct wat games goedkoper meepikken + wss gen 2 PS4 (grotere schijf en noem maar op)
Maar dan ben je wel een skirre homoboii als je niet meteen een ps4 koopt. Als je matties gaan dan van ''eyy kill heb jij nog een ps3 ahaha tjappie''
Just announced-- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain will be released on the Sony PlayStation®3, the Sony PlayStation®4, Xbox 360®, and the Xbox One®. What console will you be getting it on?

Tof, er komt een ps4 remake van Oddworld
http://blog.us.playstation.com/2013/06/10/oddworld-new-n-tasty-coming-to-ps4/

super vet! Gelijk op youtube herinneringen ophalen :d

Hahah dat lompe loopje van em.. Hello hello en dan dat handje. Geweldig![]()
Ik ga hem ook meteen halen met gta5 en assasins creed black flag. De nieuwe Battlefield en skyrim sla ik over, had ze op ps3 maar niet echt iets voor mij. 5 jaar terug heb ik voor mn ps3 een hd tv gekocht voor 500 euro maar wil nu een nieuwe tv voor max.800 halen voor de ps4. Voor 500 euro heb je nu volgens mij al een full hd plasma, ik heb zelf hd ready 42 inch, maar mag wel wat groter, platter en helderder.

Ik weet niet wat 4 en 2,7 k betekent maar ik game nooit op pc, heb er geen verstand van ben altijd psfanboy geweest.