Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ps4 wil hem niet voor niks...kan je geen spelen meer lenen alles online kopen bagger shit
Ben zelf te laat met pre- orderen maar ik ga in ieder geval voor de PS4. Enige wat mij nog tegenhoudt is die debiele controller. Tegen die tijd dus even naar de winkel om te kijken hoe die in de handen ligt en dan maak ik mijn beslissing. Best wel k*t trouwens dat alle pre- orders al weg zijn![]()
Ben zelf te laat met pre- orderen maar ik ga in ieder geval voor de PS4. Enige wat mij nog tegenhoudt is die debiele controller. Tegen die tijd dus even naar de winkel om te kijken hoe die in de handen ligt en dan maak ik mijn beslissing. Best wel k*t trouwens dat alle pre- orders al weg zijn![]()
je mag wel kijken hoe mijn "joystick" in je handen ligt.
nobryce
Is het niet mogelijk om alsnog de oude PS3 controller ermee te verbinden?
pre-ordered bij Saturn. Bam 20% korting personeelskorting (mattie werkt daar)
Als ik het goed heb begrepen krijgen de medewerkers voorrang bij de eerste 'batch'.
Ik ben altijd lief voor jou geweest vind dat ik dan ook wel 20% korting mag :SAls ik het goed heb begrepen krijgen de medewerkers voorrang bij de eerste 'batch'.
Ik ben altijd lief voor jou geweest vind dat ik dan ook wel 20% korting mag :S
7 euri per maand voor Xbox live veelste veel kerel.
33,95 voor een jaar ... google even naar goeie aanbieding of check buget gaming voor mij word het xbox one importeren.
maar eerst even afwachten nog.