MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

will probably get a PS4 at christmas

je kan hem alleen voor kerstmis krijgen als je ge pre order hebt anders tot ergens volgend jaar wachten, ultra hd kansloos voor ps4 aangezien ps4 alleen in 1080 afspeelt, ps3 was 750 dus wel een verbetering

Eerste zending uitverkocht :(

Gelukkig wel GTA V nachtverkoop om 0:00 :cool:

Ben zelf te laat met pre- orderen maar ik ga in ieder geval voor de PS4. Enige wat mij nog tegenhoudt is die debiele controller. Tegen die tijd dus even naar de winkel om te kijken hoe die in de handen ligt en dan maak ik mijn beslissing. Best wel k*t trouwens dat alle pre- orders al weg zijn :(

Ben zelf te laat met pre- orderen maar ik ga in ieder geval voor de PS4. Enige wat mij nog tegenhoudt is die debiele controller. Tegen die tijd dus even naar de winkel om te kijken hoe die in de handen ligt en dan maak ik mijn beslissing. Best wel k*t trouwens dat alle pre- orders al weg zijn :(

je mag wel kijken hoe mijn "joystick" in je handen ligt.

nobryce

Is het niet mogelijk om alsnog de oude PS3 controller ermee te verbinden?

pre-ordered bij Saturn. Bam 20% korting personeelskorting (mattie werkt daar)

je mag wel kijken hoe mijn "joystick" in je handen ligt.

nobryce

in

Is het niet mogelijk om alsnog de oude PS3 controller ermee te verbinden?

Dat is juist degene die k*t is. Ik hou van de xbox controller. Maar die kleine PS3 controllers zijn gemaakt voor Japanse kinderhandjes. Dus hoop dat ze de nieuwe beter maken.

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 12:23 ----------

pre-ordered bij Saturn. Bam 20% korting personeelskorting (mattie werkt daar)

Dan krijg je hem dus pas volgend jaar?

7 euri per maand voor Xbox live veelste veel kerel.

33,95 voor een jaar ... google even naar goeie aanbieding of check buget gaming voor mij word het xbox one importeren.
maar eerst even afwachten nog.

komt rome total war II ook op ps4?

grapje

down-voetbaltoernooi-5-anp-org_0.jpg

Betalen voor online vind ik niet echt een bezwaar. Als ze de service dan ook aanzienlijk kunnen verbeteren.

29 november!

Terug
Naar boven