MuscleMeat

Het grote Playstation 4 topic

Sony heeft vandaag bekendgemaakt ter ere van Koningsdag 27 procent korting te bieden op een aantal games. De volledige lijst is hieronder te vinden:

- Bloodborne
- The Order: 1886
- Driveclub
- LittleBigPlanet 3
- Killzone Shadow Fall
- Killzone Shadow Fall en Season Pass-bundel
- Killzone Shadow Fall Intercept
- inFamous Second Son
- inFamous Second Son Legendary Edition
- inFamous Second Son + inFamous First Light
- Resogun
- Helldivers Limited Edition-bundel
- Dead Nation: Apocalypse Edition
- Super Stardust Ultra
- Hotline Miami 2
- MLB The Show 15

Door de volgende code in te vullen is de korting te bemachtigen: EHMQM9P44D. De actie loopt van 22 april tot en met 29 april.

bron: Sony.nl

Bloodborne!

19 mei the witcher ziet er veelbelovend uit..

Ben van plan mij een ps4 aan te schaffen. Zou om de prijs te willen drukken toch eente 2de hands op de kop willen tikken. Heeft iemand een idee waarop je dan allemaal moet letten? Heb eigenlijk nooit eentje gehad.

Ben van plan mij een ps4 aan te schaffen. Zou om de prijs te willen drukken toch eente 2de hands op de kop willen tikken. Heeft iemand een idee waarop je dan allemaal moet letten? Heb eigenlijk nooit eentje gehad.

Lijkt mij weinig fout te kunnen gaan met een ps4 tweedehands kopen.
Even functionerend zien en alle knoppen even testen.
Zou er wel een nemen die niet al te oud is, iemand die dus de aankoopbon nog heeft.

Gewoon nieuwe kopen man. Leuk bundeltje nemen..

Koop electronica echt nooit 2ehands, als dat ding eens in de tijd overheat o.i.d. ga je niet merken met ff snel alle knoppen indouwen en garantie tot aan de stoep. Niet aan beginnen imo.

Koop electronica echt nooit 2ehands, als dat ding eens in de tijd overheat o.i.d. ga je niet merken met ff snel alle knoppen indouwen en garantie tot aan de stoep. Niet aan beginnen imo.

eens

leg gewoon 150 eu extra neer.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Moet je muur er niet zoveel grote betonhamers erdoorheen jagen heb ik er ook nog wa aan :ss

hoorde van de muur dat jij een pocket size hamertje had.

Laatst ook een ps4 gekocht, de gta bundle

psn = Baashaag

Rainbow six Siege en Tom Clancy's the division zien er wel hard uit. Jammer genoeg komen ze pas eind van het jaar

Ether one ziet er wel grappig uit.. Free game deze maand.

Iemand die hier BF Hardline speelt? Ben van plan om 'm te kopen, wil weten of het wat is

voor fifa kan je me adden: marrr_1

Terug
Naar boven