Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

Voeg me toe voor fifa 15, cod, bf4, the crew

MBoddin04

All kindz of Fifa gainz. Level 82 RV online :D
Iemand die nog een profclub zoekt?

Never Alone van het weekend gespeeld met een maat. Beetje simpele gameplay, maar het verhaal is wel leuk bedacht.
Graphics zien er ook wel smooth uit, en dat voor een free game. Mag niet klagen.

Guacamelee zal ik van het weekend is spelen. Ziet er leuk uit haha!

https://www.youtube.com/watch?v=0uC4WAXOQAU

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.463
Iemand die hier BF Hardline speelt? Ben van plan om 'm te kopen, wil weten of het wat is voor fifa kan je me adden: marrr_1
Ligt er aan of je meer van cod houdt of van de originele (bf 3&4) houdt. Hardline gaat toch iets meer de kant op van cod, iets meer arcade. Wel leuk maar totaal andere game dan Bf 3&4. Erg fast paced.

Ligt er aan of je meer van cod houdt of van de originele (bf 3&4) houdt. Hardline gaat toch iets meer de kant op van cod, iets meer arcade. Wel leuk maar totaal andere game dan Bf 3&4. Erg fast paced.

Ik heb vroeger op de PC, COD 2 en COD 4 erg veel online gespeeld en eigenlijk nooit BF gespeeld.

Heb BF Hardline van het weekend gekocht en moet zeggen dat de single player wel een beetje boring is (niet geheel onverwacht) en veel het zelfde. De multiplayer aan de andere kant vind ik wel vermakelijk alleen is het wel nog echt hard wennen aan de controls en maps ofcourse.

Dus voor BF / FIFA kan je me toevoegen: marrr_1

Niet pre-orderen mafkees, je draagt bij aan de boutheid van vele ontwikkelaars. Ik wacht denk ik tot een kleine week na de release, even die eerste patches afwachten zodat ik voor de volle 100% kan genieten van dit pareltje in wording.

Eindelijk een game om naar uit te kijken.

Niet pre-orderen mafkees, je draagt bij aan de boutheid van vele ontwikkelaars. Ik wacht denk ik tot een kleine week na de release, even die eerste patches afwachten zodat ik voor de volle 100% kan genieten van dit pareltje in wording.

Ik pre order idd sinds bf4 geen enkele game meer, behalve deze.. Heb dan 1 week vrij, geen zin om genaaid te worden door uitverkocht:o

Ik pre order idd sinds bf4 geen enkele game meer, behalve deze.. Heb dan 1 week vrij, geen zin om genaaid te worden door uitverkocht:o

ah begrijpelijk dan

moet echt klaar zijn met dat pre-orderen, in welke fucking andere branch koopt iemand nou een product zonder het eindresultaat gezien te hebben, zonder de optie tot refund

echt te debiel voor woorden

ah begrijpelijk dan

moet echt klaar zijn met dat pre-orderen, in welke fucking andere branch koopt iemand nou een product zonder het eindresultaat gezien te hebben, zonder de optie tot refund

echt te debiel voor woorden

Ik koop andere games vaak op MP ergens in de buurt, meestal voor +- 35 eur.. Als ik 't spel heb uitgespeeld verkoop ik m gewoon weer voor ongv zelfde prijs, ez win

Net m'n controller met fifa gesloopt. Wat een t*fus spel is dat af en toe. Gewoon alles op lat en paal en door van die fifa fouten verliezen. Verdedigers die over elkaar struikelen. Echt waarom speel ik dat spel

Net m'n controller met fifa gesloopt. Wat een t*fus spel is dat af en toe. Gewoon alles op lat en paal en door van die fifa fouten verliezen. Verdedigers die over elkaar struikelen. Echt waarom speel ik dat spel

Herkenbaar haha.. of spelers die slapen, terwijl bal richting hun gaat

Herkenbaar haha.. of spelers die slapen, terwijl bal richting hun gaat

Het meest irritante is nog wel bij een afvallende bal na een voorzet in de zestien. De spelers van aanvallende partij moeten standaard eerst 5 meter doorlopen voor ze reageren.

#Fifa 15 #Division 1 #Champion #waytoeasy

33jpgye.jpg

The witcher voor 24 euro kunnen bestellen via bol.com. Had nog wat cadeaubonnen liggen. Ben benieuwd :D

iemand die eens een coop seizoen met me wil spelen? is 2v2.

Terug
Naar boven