Boddin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ligt er aan of je meer van cod houdt of van de originele (bf 3&4) houdt. Hardline gaat toch iets meer de kant op van cod, iets meer arcade. Wel leuk maar totaal andere game dan Bf 3&4. Erg fast paced.Iemand die hier BF Hardline speelt? Ben van plan om 'm te kopen, wil weten of het wat is voor fifa kan je me adden: marrr_1
Ligt er aan of je meer van cod houdt of van de originele (bf 3&4) houdt. Hardline gaat toch iets meer de kant op van cod, iets meer arcade. Wel leuk maar totaal andere game dan Bf 3&4. Erg fast paced.
Even een crosspost maar de eerste reviews van The Witcher staan online, nu het embargo is afgelopen.
Even een copy-paste van GAF
Gamespot - 10/10
PC Games - 90 % (german)
Gameinformer - 9.75/10
IGN - 9.3/10
GameTrailers - 9.8
Damn die game wil ik echt hebben!
Niet pre-orderen mafkees, je draagt bij aan de boutheid van vele ontwikkelaars. Ik wacht denk ik tot een kleine week na de release, even die eerste patches afwachten zodat ik voor de volle 100% kan genieten van dit pareltje in wording.

Ik pre order idd sinds bf4 geen enkele game meer, behalve deze.. Heb dan 1 week vrij, geen zin om genaaid te worden door uitverkocht![]()
ah begrijpelijk dan
moet echt klaar zijn met dat pre-orderen, in welke fucking andere branch koopt iemand nou een product zonder het eindresultaat gezien te hebben, zonder de optie tot refund
echt te debiel voor woorden
Net m'n controller met fifa gesloopt. Wat een t*fus spel is dat af en toe. Gewoon alles op lat en paal en door van die fifa fouten verliezen. Verdedigers die over elkaar struikelen. Echt waarom speel ik dat spel
Herkenbaar haha.. of spelers die slapen, terwijl bal richting hun gaat