marrr1
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
iemand die eens een coop seizoen met me wil spelen? is 2v2.
Yup, wel in voor 2v2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The witcher voor 24 euro kunnen bestellen via bol.com. Had nog wat cadeaubonnen liggen. Ben benieuwd![]()

.Je weet me te vinden wanneer blijkt dat je er niets aan vind he.
wil m ook halen maar ben bang dat ik hem echt geen ruk aan vindThe witcher voor 24 euro kunnen bestellen via bol.com. Had nog wat cadeaubonnen liggen. Ben benieuwd![]()
wil m ook halen maar ben bang dat ik hem echt geen ruk aan vind
weet niet eens waar die game over gaat behalve zilverharige man met 2 zwaarden
Je DNS veranderen naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4, no kidding. Geldt ook wanneer je wel met kabel bent verbonden trouwens.

Heeft volgens mij iets te maken met de soort van server waarop je data verstuurd. De standaard server van je provider kan blijkbaar niet heel veel aan en dit vertraagt je internet enorm. 8.8.8.8 en 8.8.4.4 is van Google en blijkbaar is daar meer ruimte. Kan best zijn dat ik er helemaal naast zit, maar het werkt serieus.
Dns staat voor domain name server, dat zijn servers die namen als www.youtube.com omzet in een ip adres, bijna alle protocollen over het internet gebruiken ip adressen om te communiceren.
Denk niet dat je draadloos daar sneller van word, echter is het wel altijd slim om de google dns in te stellen aangezien die meer records bevat dan een dns op je ISP die ze eerder refresht.
Verder altijd gamen met een kabel, al heb je een superduper razer logitech g 1337 router direct naast je ps4 staan gaat er toch meer snelheid vanaf dan wanneer je een cable trekt.
Btw, ik heb bf4, weet niet of dat veel gespeeld wordt, mijn psn is ak0nnmgn speel ook fifa, far cry en gta v.
Gooi