MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Dns staat voor domain name server, dat zijn servers die namen als www.youtube.com omzet in een ip adres, bijna alle protocollen over het internet gebruiken ip adressen om te communiceren.
Denk niet dat je draadloos daar sneller van word, echter is het wel altijd slim om de google dns in te stellen aangezien die meer records bevat dan een dns op je ISP die ze eerder refresht.
Verder altijd gamen met een kabel, al heb je een superduper razer logitech g 1337 router direct naast je ps4 staan gaat er toch meer snelheid vanaf dan wanneer je een cable trekt.
Btw, ik heb bf4, weet niet of dat veel gespeeld wordt, mijn psn is ak0nnmgn speel ook fifa, far cry en gta v.
Ik heb ook geen idee of het draadloos internet daar sneller van wordt, heb zelf uiteraard een kabel aangesloten en daarbij merk ik wel veel verschil.

savonds laat besef ik dat internet op mijn ipad ook erg traag is... ik dus de router gereset, 5 minuten later download hij ineens met 2mb/s en dus nog maar 4 uur downloaden
uren voor niets op laag snelheid gedownlaod dus. Btw als je de nederlandse ps4 versie koopt bij mediamarkt ofzo heb je meteen al super veel extra's zoals 1200 crowns en de imperial class. Ik hoorde dat imperial templar bijna niet dood kan, maar ik ben zelf meer een sorceress summoner type