AndroidHealthClinic

Het grote Playstation 4 topic

Dns staat voor domain name server, dat zijn servers die namen als www.youtube.com omzet in een ip adres, bijna alle protocollen over het internet gebruiken ip adressen om te communiceren.

Denk niet dat je draadloos daar sneller van word, echter is het wel altijd slim om de google dns in te stellen aangezien die meer records bevat dan een dns op je ISP die ze eerder refresht.

Verder altijd gamen met een kabel, al heb je een superduper razer logitech g 1337 router direct naast je ps4 staan gaat er toch meer snelheid vanaf dan wanneer je een cable trekt.

Btw, ik heb bf4, weet niet of dat veel gespeeld wordt, mijn psn is ak0nnmgn speel ook fifa, far cry en gta v.

Ik heb ook geen idee of het draadloos internet daar sneller van wordt, heb zelf uiteraard een kabel aangesloten en daarbij merk ik wel veel verschil.

Dns staat voor domain name server, dat zijn servers die namen als www.youtube.com omzet in een ip adres, bijna alle protocollen over het internet gebruiken ip adressen om te communiceren. Denk niet dat je draadloos daar sneller van word, echter is het wel altijd slim om de google dns in te stellen aangezien die meer records bevat dan een dns op je ISP die ze eerder refresht. Verder altijd gamen met een kabel, al heb je een superduper razer logitech g 1337 router direct naast je ps4 staan gaat er toch meer snelheid vanaf dan wanneer je een cable trekt. Btw, ik heb bf4, weet niet of dat veel gespeeld wordt, mijn psn is ak0nnmgn speel ook fifa, far cry en gta v.

Doe dan wel OpenDNS:

• 208.67.222.222
  • 208.67.220.220
:)

Je DNS veranderen naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4, no kidding. Geldt ook wanneer je wel met kabel bent verbonden trouwens.

Bedankt, karma send :)
Heb GTA gekocht en nu moet ik ff een update doen 4,7GB

11325775_1573253119602040_1783523344_n.jpg

Zeker, pm ieks

Iemand the witcher?

€ 40,--

iemand al elder scrolls online voor ps4 gehaald?

Krijg sinds ongeveer een week ineens regelmatig nat-type problemen in party met mensen waar ik zo goed als nooit last van had. Die dns gisteren veranderd naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4, geen idee of dat er nog invloed op zou moeten hebben? Steeds als ik m'n verbinding test heb ik nat-type 2 dus dat zou in principe goed moeten zijn toch?

Iemand die weet hoe ik dat op kan lossen?

stay safe

ik ga hem straks ook maar even halen, maat vna me zegt dat hij toch erg bruut is (mits je van elder scrolls houdt)

Skyrim goed kapot gespeeld. Niet hetzelfde, maar de epische storyline, voiceacting etc zit er wel weer in. Welke class ga je spelen?

Skyrim goed kapot gespeeld. Niet hetzelfde, maar de epische storyline, voiceacting etc zit er wel weer in. Welke class ga je spelen?

Ik denk een high elf sorceress voor de DPS of een dunmer dragonknight... Welke allience speel je? Schijnt veel uit te maken als je samen met maten wilt spelen

Laatst bewerkt:
Denk een Templar. Kan DPS en healer spelen. Ga er vanavond even voor zitten :)

gister elder scrolls online gekocht, gestart met downloaden van die 16gb update..... Zegt hij 32 uur downloaden :eek: savonds laat besef ik dat internet op mijn ipad ook erg traag is... ik dus de router gereset, 5 minuten later download hij ineens met 2mb/s en dus nog maar 4 uur downloaden :p uren voor niets op laag snelheid gedownlaod dus. Btw als je de nederlandse ps4 versie koopt bij mediamarkt ofzo heb je meteen al super veel extra's zoals 1200 crowns en de imperial class. Ik hoorde dat imperial templar bijna niet dood kan, maar ik ben zelf meer een sorceress summoner type:cool:

Laatst bewerkt:
mensen die onder andere FIFA 15, GTA V, battlefield 4 en of far cry 4 spelen kunnen mij toevoegen :

ak0nnmgn is mijn PSN.

Ja ik zoek vrienden

Op het internet

Iemand the witcher?

€ 40,--

Vind je hem niks aan? Ik ben er al aan verslaafd..

Binnenkort van plan om Borderlands: The Handsome Collection te halen en dan met 4 man splitscreen te gaan spelen. Iemand die toevallig weet hoe je twee TV's op je PS4 kan aansluiten en dan het beeld kan splitsen? Dus niet beeld dupliceren wat meestal het geval is bij een HDMI splitter?

Terug
Naar boven