Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
  • #1.544
Ja klopt, dacht ik dus ook, is wel kut ook als er straks opeens een game uitkomt console only die je dan wilt.. maarja, als ie stof ligt te vergaren is ook zonde
Is ook wel zonde maar is wel een beetje hoe het gaat. De ene periode gebruik je 'm dagelijks en soms ligt ie weer 2 maanden stof te happen. Hetzelfde met game pc's, maar daar kan je nog andere dingen op doen dan gamen.

Ik zou hem gewoon houden man. Kans is groot dat je er spijt van krijgt en dan straks weer het gevoel hebt dat je een nieuwe ps4 moet kopen over x tijd :roflol:

Is ook wel zonde maar is wel een beetje hoe het gaat. De ene periode gebruik je 'm dagelijks en soms ligt ie weer 2 maanden stof te happen. Hetzelfde met game pc's, maar daar kan je nog andere dingen op doen dan gamen.

Ik zou hem gewoon houden man. Kans is groot dat je er spijt van krijgt en dan straks weer het gevoel hebt dat je een nieuwe ps4 moet kopen over x tijd :roflol:

Wat is een "game" pc ? ja je wist dat deze vraag zou komen ? winkie..

Toch wel leuke games gratis deze maand.
Styx en Rocket League zien er grappig uit.

Rocket League schijnt super vet te zijn inderdaad. Ik heb die alvast in de downloadschuur gezet.

Wel een beetje jammer dat PSN er gisterenavond uit lag ;\.

Iemand al planetside 2 geprobeerd?

op de pc ja,

leuk, maar niet spectaculair

ik ook niet, maak echt wel uren op dat ding, voor zover ik tijd heb

eerst veel destiny, toen enorm veel battlefield 4, daarna gta 5, toen weer terug naar bf4 en hoop over een weekje of zo aan één van de volgende te kunnen beginnen (afgewisseld met bf4, dat game do);
- the witcher 3
- dying light

ik ook niet, maak echt wel uren op dat ding, voor zover ik tijd heb

eerst veel destiny, toen enorm veel battlefield 4, daarna gta 5, toen weer terug naar bf4 en hoop over een weekje of zo aan één van de volgende te kunnen beginnen (afgewisseld met bf4, dat game do);
- the witcher 3
- dying light

Same here. Echt veel games die ik wil spelen, maar gewoon geen tijd voor heb.

ps beter ga je weer Destiny doen :)

Laatst bewerkt:

Ja ben dus idd bang dat ik dr spijt van krijg:o dan toch maar houden

destiny zal ik niet meer aanraken, vreselijk klaar met die game

• #1.558
ik vond het heel erg leuk om te doen, voor ~80 uur ongeveer

veel met vrienden gedaan, vond zelf de crucible (mp) leuker dan de raids en dergelijke

voor 18 euro best een aardige aankoop, maar je moet ondertussen wel alle expansions ook halen, anders ben je snel klaar

ik baal iig dat ik hem toentertijd niet voor €20,- verkocht heb

ik vond het heel erg leuk om te doen, voor ~80 uur ongeveer

veel met vrienden gedaan, vond zelf de crucible (mp) leuker dan de raids en dergelijke

voor 18 euro best een aardige aankoop, maar je moet ondertussen wel alle expansions ook halen, anders ben je snel klaar

ik baal iig dat ik hem toentertijd niet voor €20,- verkocht heb
Nu met Iron banner, trails of osiris, prison of elders, crotas End is er weer genoeg te doen.

Trails of Osiris is echt fakking dik. Srs.

Terug
Naar boven